Welke is beter uit de doos?

macio

RTC member
Oke ik search me aarz eraf hier:|. Ik heb de keuze tussen een Hebo 70cc en een Malossi 70cc beide gietijzer. De cilinder ondergaat geen tuningskuurtje en gaat er zo op. Dus nu is mijn vraag welke het best presteert op het gebied van BETROUWBAARHEID en KOPPEL. Top maakt me niks uit.
(en een DR is hier niet aan de orde ivm niet tunen)

Advertisement - register to remove this

de malossi en hebo zijn allebei erg tam uit de doos

de hebo is geen echte hebo maar een geimporteerde tjoptjoicilinder (geen "echte" hebo dus)

ga toch maar voor malossi

trouwens, de DR uit de doos zal het minstens even goed doen dan die andere 2 hoor..

Ja ik weet dat ze tam zijn, maar das nie erg. Ik zoek gewoon een 70cctje die net ff dat beetje meer power levert als de std cilinder.
Gaat i.c.m. Gianelli Reverse, 17.5 Del'orto, Hebo vario, Ventilvar, Polini kevlar snaar.
Niet heftig dus, maar wel net ff wat meer :)

Ik heb geen ervaring met Hebo Giet maar wel met Malossi Giet 70;

Mooie, goed afgewerkte cilinder die met een 17.5 mooi koppel en goede top heeft.
Ook zeer betrouwbaar en er kan gewoonn gereden worden met orginele oliepomp zonder extra olie in de tank.

tussen die 2 cilinder zal ik toch voor malossi 70cc gaan. Die Hebo schijnt echt een habibabi cilinder tezijn.....
Maar om toch ff irri tedoen :P Je Kunt best wel een DR untuned nemen die zal niet zoveel verschillen dan de malossi b.v

Originally posted by gilera85
tussen die 2 cilinder zal ik toch voor malossi 70cc gaan. Die Hebo schijnt echt een habibabi cilinder tezijn.....
Maar om toch ff irri tedoen :P Je Kunt best wel een DR untuned nemen die zal niet zoveel verschillen dan de malossi b.v

Daar vergis je je dan toch hard in vriend....een wereld van verschil tussen DR Giet 70 en Malossi Giet 70 met allebij een std Runner pijp en 17.5 carb. (Goed afgesteld wel te verstaan)

Maargoed, wat ik begrijp is dat de Dr niet altijd lekker is afgewerkt en dan problemen bezorgt.
Wat zouden jullie doen:

DR nieuw voor ca. 110 euro@Scootparts
of
Mallossi 2de h. (weinig km's) voor 75 zonder zuiger maar met kop

Originally posted by macio
Maargoed, wat ik begrijp is dat de Dr niet altijd lekker is afgewerkt en dan problemen bezorgt.
Wat zouden jullie doen:

of
voor die DR gaan !
want DR en malossi verschillen zo hard niet in prestaties.

Originally posted by macio
Wat zouden jullie doen:

of

Malossi......

Back