This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke frees voor cilinder tuning

Victor531

New Member
Ik zoek een freesset eigenlijk met een haakse en normale frees het liefst in een setje met alle nodige freesjes voor het tunen van een cilinder. (Diamantfreesjes, stiftfreesjes, schuursponsjes etc etc) Als iemand zijn of haar cilinder tuning gereedschap verkoopt graag ook laten weten!!

Ik denk niet dat de gemiddelde tuner zijn soort freesjes en etc verkoopt of zomaar gaat zeggen wat die gebruikt. Ik zelf doe ook cilinders bewerken maar ik laat dit gereedschap nooit zien. Blijft naar mijn mening toch een vak geheim en zoeken wat bij je zelf past iedereen heeft daat zijn eigen voorkeur en methode in.

Google eens op : Tandarts Freesjes / Apparatuur

Nee doe het nu alleen met een worx frees, maar nog geen haakse ik kwam gister wel een leuk pakket tegen met alles erop en eraan geen idee alleen of dit van goeie kwaliteit is https://www.speed-parts.nl/gereedschap-frees-kit-compleet-90-graden.html

Met die kit kun je een heel eind kopen en zul je naar mijn mening geen miskoop doen.
Prima bestel ik die gewoon en kijk ik verder in de toekomst kom ik vast nog iets tegen wat ik fijn vind heb nu alleen een ''starterpack'' nodig nu mijn worx toch niks meer is

Bedankt voor alle antwoorden toppers!!!!!!