O outlawsbba Well-Known Member 2 April 2011 #1 Mijn scooter: Cilinder: DR70 Carb: Delortho 17,5mm sproeier 84 Luchtfilter: Standaart Uitlaat: Leovinci ZX Vario: Hebo Koppeling: Hebo V-Snaar: Malossi kevlar Krukas: Doppler Scooter is MBK Booster 2003. Als iemand mij hiermee kan helpen? Mvg Andy
Mijn scooter: Cilinder: DR70 Carb: Delortho 17,5mm sproeier 84 Luchtfilter: Standaart Uitlaat: Leovinci ZX Vario: Hebo Koppeling: Hebo V-Snaar: Malossi kevlar Krukas: Doppler Scooter is MBK Booster 2003. Als iemand mij hiermee kan helpen? Mvg Andy
Melv16 Gewoon Melvin.. 2 April 2011 #2 Paarse drukveer, grijze trekveren en vierkante rolletjes van 2 en een halve gram
Lodewijk ok 2 April 2011 #3 Je hebt in elk geval geen geweldige uitlaat te pakken. Welke rollen e.d. je nodig hebt is niet te zeggen, dat moet je zelf testen en uitvinden. Melvin: paarse drukveer bestaat wel
Je hebt in elk geval geen geweldige uitlaat te pakken. Welke rollen e.d. je nodig hebt is niet te zeggen, dat moet je zelf testen en uitvinden. Melvin: paarse drukveer bestaat wel
Lodewijk ok 2 April 2011 #5 Ooh dacht dat het alle drie niet bestaande / onzin dingen moesten zijn, oeps!
Melv16 Gewoon Melvin.. 3 April 2011 #6 Was wel als onzin bedoeld haha, omdat dat natuurlijk niet te zeggen valt.
O outlawsbba Well-Known Member 3 April 2011 #8 Ja dat het geen geweldige uitlaat is wist ik al wel , heb het gekregen van een vriend. En vind het geluid ook niet echt mis ^^.
Ja dat het geen geweldige uitlaat is wist ik al wel , heb het gekregen van een vriend. En vind het geluid ook niet echt mis ^^.
Lodewijk ok 3 April 2011 #9 Ja goed je moet gewoon gaan proberen, verschillende drukveren en rolletjes, goed shimmen. Carburatie als eerst afstellen, belangrijkste voor de levensduur van je onderdelen. Is niet te zeggen omdat elke setup en elke scooter anders reageerd.
Ja goed je moet gewoon gaan proberen, verschillende drukveren en rolletjes, goed shimmen. Carburatie als eerst afstellen, belangrijkste voor de levensduur van je onderdelen. Is niet te zeggen omdat elke setup en elke scooter anders reageerd.
O outlawsbba Well-Known Member 7 April 2011 #10 Ik heb hier nog een leovinci handmade rs in de kelder liggen, zou die het beter doen denk je ?