welke trekveren/drukveer/rollen?

drestar

Well-Known Member
ik heb een gilera runner en een koppelingssleutel voor gemaakt om het huis eraf te halen. de reden is omdat hij bij half gas pas weg reed dacht ik dat de trekveren de strak zijn.

de koppeling ziet er nog goed uit en ik zag dat er rode trekveren in zaten met een witte drukveer. mijn runner is verder helemaal origineel met een terugloop uitlaat en rijd er 65km mee. als je in 1 keer gelijk vol gas geeft trekt hij natuurlijk wel gelijk weg maar dan met veel toeren. ik wil er met minder toeren weg mee kunnen rijden en er komt nu een sito plus uitlaat op met prop erin.dit is omdat hij nog even gekeurd moet worden voor een kenteken,maar welke trekveren en drukveer/rollen kan ik dan het beste nemen?

de prop gaat er na het keuren wel uit! moet ik dan daarna weer veranderen of kan ik een geschikt setje rollen en veren nemen die er in kunnen blijven zitten,
 
Advertisement - register to remove this

Trekveren zou ik kijken naar Malossi Geel of iets dergelijks, in die richting iig.
Rolletjes, tja, zoals altijd gewoon testen. Denk een grammetje lichter misschien. En drukveer is prima zo.

Dit voor je sito dus hè, niet voor je terugloper;)
 
een scooter stel je zo af dat hij volgas op het juiste toerental weg rijdt..

zo werkt zo'n ding ;)

halfgas wegrijden zal nooit perfect gaan omdat je ook maar half vermogen geeft ,en op half vermogen loopt een automaat niet echt geweldig..
 
een scooter stel je zo af dat hij volgas op het juiste toerental weg rijdt..

zo werkt zo'n ding ;)

halfgas wegrijden zal nooit perfect gaan omdat je ook maar half vermogen geeft ,en op half vermogen loopt een automaat niet echt geweldig..

oké bedankt voor de uitleg, maar hij rijd toch best met veel overtoeren weg,ook op vol gas, dus moeten er toch slappere veren in voor het eerder aangrijpen van de koppeling neem ik aan
 
Back
Top