Welke Draad hoort waar

Facilly

[NHO] M-tuning
Aangezien ik mijn scooter als kaal frame heb gekocht (helemaal opgeknapt enz), weet ik niet waar sommige draden in de elektra op horen.

Zo wil ik graag weten welke KLEUR draden er op het voorlicht horen??

En ik zou graag een killswitch op mijn kabelboom willen aansluiten. Maar hoe sluit ik dit aan? Het contact is al los en daar zitten 2 stekkertjes (3 draden) op. Dus op welke draden?

Wie kan me even helpen :)
 
Advertisement - register to remove this

Waar je die killswitch zet, moet jezelf weten maar normaal gesproken zet je die dus op de ontsteking. (CDI) en niet op je contact slot :rolleyes:

sluit hem zo aan :

zwart is massa (komt op frame)
wit op rood/ witte draad van je cdi / bobine
 
Hoezo wil je weten welke kleuren op het voorlicht horen? Heb je een orginele kabelboom gekocht?

Vanaf je lichtspoel hoort een draad naar de spanningsverdeler te gaan, vanaf de spanningsverdeler naar je licht schakelaar. Van de licht schakelaar 1 draad naar je stadslicht, en 1 draad naar je groot-licht schakelaar. Vanaf de groot-licht schakelaar, je raad het al, naar je groot licht.
Vanaf de lampjes gaat er weer een massa-draad de kabelboom in, welke ergens aan je frame/carter vast zit.
 
@ Cipher, ik wil dat weten omdat mijn lichtunit dichtgepolyesterd is (aerox).
Ik heb nu Ledlamp zooi hier liggen.. alleen geen idee waar ik het op aan moet sluiten, omdat ik niet weet op welke draden het origineel voorlicht hoort :p
zal morgen je post ff lezen want ben nu beetje moe en begrijp er weinig van :p

@dragsterlover. Als ik dat doe, dan zit hij @ kabelboom, dus werkt het licht e.d?
 
Back
Top