This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke console heeft jou voorkeur

Welke console heeft jou voorkeur?

• Total voters
    77
Ik ben ook PS fan, maar ik heb niet op de ps3 gespeeld, en k vind dat je dan geen oordeel kunt geven. de xbox 360 was uber, dus daarop gestemd:W

Ik mis de PS2, PS1, PSP, N64, SNES, NES, etc

PSP en N64 hebben toch echt mijn voorkeur.

PSP: handzaam en praktisch op vakantie.
N64: Goldeneye en Perfect Dark blijven toch echt klassiekers... :W

Heb 360 gestemd omdat ik vind dat sony de laatste maanden zwaar heeft afgedaan. Ik verwacht ook niet dat de ps3 veel meer zal zijn dan de 360 en ivm het prijsverschil ga ik dus binnekort voor een 360.

360, de rest geen ervaring mee.

Mijn ervaring met Playstation, kutcontrollers en weinig toffe spellen.
Dat zal met de 3e versie weinig anders zijn. ;p

wii.. mario en zelda enzo horen er voor mij gewoon bij..
heb zelf geen wii alleen snes, ouwe gameboys met alles erop en eraan en een n64 mjah de chars zijn gewoon super

Heb de 360 gekozen. Heb um zelf en mijn ervaring is gewoon goed. PS3 kan ik niet over oordelen, heb der nog niet op gespeeld. Ben zelf wel een PS fan, maar hij wordt te duur en denk toch dat ie te laat komt. Ook zijn spellen als GTA niet meer exclusief voor de PS wat toch zeker wel een gemis is.

Kan op dit moment geen mening geven, heb alleen maar met de 360 gegamed en die bevalt me echt prima !

Ik denk dat dit ook me uiteindelijke keuze zal worden..

Jammere er van is dat als hij omgebouwd is er VEEEEEEEEEEEEEL problemen zijn iig hier wel met o.a. PGR 3

Gister nog een tijd op de 360 gespeeld.

Zo chill he, je pakt je draadloze controller, zet met je controller je xbox aan, je kan je gedownloade demo's kijken etc. i-netten etc. en gewoon je game spelen, zonder ook maar van de bank te komen. heb 3 uur zitten gamen, en de accu was nog steeds niet leeg van de controller (me broer had ook al uber lang gespeeld ervoor) ik had eerst gow alleen gespeeld, toen was ik meer dan tevreden! en gister pro evo soccer gespeeld, wat ook meer dan prima was, speelde erg fijn, en heb nog even een de top spin demo gespeeld, was er ook heel verzorgd uitzag. echt toppie allemaal, als ik volgende maand wat centen over heb moet ik er ook aan gaan geloven denk ik

vrijdag op de Wii gespeeld. Man dat is lachen.

Misschien koop ik die ook eens voor erbij, eerst maar een nieuwe tv + ps3

Xbox360.

Simpelweg omdat de console krachtig(er) is, het hele xbox live/marketplace/demo's downloaden super werkt, en omdat ik de ps2 eigenlijk alleen maar had vanwege granturismo.

Verder lag die ook stof te happen omdat de xbox toffere games had, en denk dat het deze generatie niet veel anders gaat worden

dus x360 vanwegen perfecte online systeem en games

De Xbox 360 omdat deze grafies nog hoger licht als de PS3. De meesten spellen die ik heb gezien liggen allemaal rond het PS2 niveau. Het officialen lijstje is ook.

1. Xbox 360
2. Nintendo Wii
3. Playstation 3

Omdat de PLaystation 3 veel te laat gekomen is. :L

Weet het zeker.. Er zijn voor de PS3 maar 1/2 grafies mooie spellen.

De Playstation 3 is ook nog maar net uit, en heeft dus nog alleen maar launch titels zowat. De launchtitels van de Xbox 360 waren ook veel minder mooi dan de spellen van nu...

Ik denk dat de Playstation 3 uiteindelijk grafisch veel mooier zal worden, op dit moment is er misschien weinig tot amper verschil. Door de blue-ray cd's past er simpelweg meer op een cd'tje en dus kunnen er mooiere spellen worden gemaakt lijkt mij. Ook heeft de Playstation 3 meer vermogen, ik weet wel zeker dat Playstation 3 uiteindelijk wint. Zie hoe het ging met de Playstation 2, toen de Playstation 2 kwam vond iedereen dvd ook maar overbodig en vooral duur. En kijk nu...

Wat ik wel jammer vind van Microsoft is dat ze alles proberen over te kopen en uit te brengen op de Xbox 360, zie GTA 4, zie Metal Gear..