welke cilinder?? weet iemand het toerenbereiK?

ruben_dee

Ruben
yo.. k heb vraag over het toerenbereik van een 70cc gietijzer
ik heb een yasuni R die tot ong. 11000 rpm kan, een mhr 2000 die eigenlijk voor snelle setups is ( dus niet me stnd. cilinder zoals nu, hij presteerd niet beter als m'n stnd vario) maar ik dacht ik koop 70 cc, gietijzer omdat die slijtvaster is dan alu en k moet er nog mee naar school en veel km mee rijden duz. maar wat kan k het beste voor 70 kopen???? en wat voor toerenbereik heeft die dan ??
zit te denken aan misschien DR, ( niet snel maja gewoon kijken wat een 70 doet) een roze TP, polini gietijzer enzo ...
setup is: yasuni R, MHR 2000, delta clutch, polini snaar

thnx peepz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Een DR is goed en best snel en bovendien kan je hem heeel goed tunen voor als je later sneller wil... En als je toch wil kijken wat een 70 giet doet, is dit een mooie cilinder om mee te beginnen :W
 
Ik zou voor de DR gaan... Als je die laat tunen is tie lekker :) Ikzelf heb altijd met Polini gietijzer gereden.. Ook een leuke cilinder die het ook zkr goed zal doen op jouw setup :)
 
/edit/ jaah k dacht al dat het wel leuk cilindertje was om gewoon beetje mee te beginnen. en k kan me stnd krukas ook gewoon houden ( nieuwe aerox heb ik dus lijkt me dat ie het nog wel tijdje uithoud) maar weet ook iemand hoeveel toeren een Dr draait??
 
nee weet niet, maar ik zou voor de top gaan, gewoon goede cil en als ik naar mensen kijk die ik ken gaat de top beter dan de dr alleen hij is ook wat duurder. het is net wat je wil, goedkoop of duurder en beter
 
Back
Top