airsal is anders ook maar brak afgewerkt en zoals al gezegt is veel minder slijtvaster ik denk dat na tuning met de gilardoni ook wel leuke scores te hale zijn ik zou voor gilardoni gaan
ik heb een gilla 70cc alu op m'n aerox,ja oke is horizontaal maar het is een zeker een cilinder die wle veel kan hebben zonder dat je gelijk problemen krijgt.
en hij draait ook zeker niet verkeerd
dus de gilla is een aarnrader...wel duur btw voor aerox 220:| maar dan heb je ook ene goede cilinder
airsal is anders ook maar brak afgewerkt en zoals al gezegt is veel minder slijtvaster ik denk dat na tuning met de gilardoni ook wel leuke scores te hale zijn ik zou voor gilardoni gaan
Nou ik hebt het anders ervaren
mijn airsal 50 cc zat op me phantom en dat ding reed super lekker + nog eens toen ik hem er weer afhaalde na ong. dikke 500 km kon m zowat weer terug in het doosje stoppen omdat je het verschil nauwelijks zag dat die gebruikt was..
Airsal kost ook erg weinig. Ik meen 80 euro voor de 70cc kit. En ja, dan hou je wat poen over om hem te laten afwerken/tunen en misschien een andere zuiger. En dan knalt het goed hoor.
jah maar als je over het algemeen kijkt, en de cilinders tegen mekaar opweegt zijn er meer positieve ervaring met een gila dan met een T6, de T6 is gewoon iets minder van kwaliteit. en een gila presteerd echt heel goed, ik zou de gila nemen.
Ik wou graag een afweging van deze 2 cilinders.
Dus die Italkit valt buiten mijn keuze
Maar de Gila is dus beter en sneller?
Dan word dat waarschijnlijk mijn keus.