This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Welke Cilinder is sneller..?

Status
Not open for further replies.

PPatrick

Well-Known Member
Ik heb een vraagje welke cilinder is sneller:

Dr Revolution Tuned

Of

Top Perfomances Duo plus (de roze dus)

Ik rijd nu zelf al met die Dr revolution tuned maar ik kan aan een roze top komen maar ik vraag me af of je dat verschil echt zal merken wie kan het mij vertellen..?
En ik rijd met standaard krukas is dit mogelijk..? (gaat nu perfect met die DR trouwens)

Verdere setup:

Gianelli Shot
MHR 2000
Malossi Delta clutch
19MM Dell
Malossi VL 14

Alvast bedankt Patrick
 
denk ook de tp wel.
weet het wel zeker ook, tp is 1 van de snelste gietijzertjes, en zo snel tunen die mensen die dr niet voor je, dat tunen is vaak alleen btje afwerken en miss iets hoger timen, maar die tp zal het toch wel winnen.

en ja ik heb zo een dr70 met eige oge gezien en zien rijden
 
melf #50 said:
dit is dus niet te zeggen zo , aangezien het aan meerdere dingen ligt..

Dat het aan meerdere dingen ligt weet ik maar je kan toch wel iets over de cilinder in het algemeen zeggen... en tjaa op standaard krukas heb ik al vaak gehoord maar ik rij met deze cilinder echt niet voorzichtig ofz trek gewoon vol gas weg alles maar dat gaat al een tijd goed... zou wel x ophouden natuulijk maar ga ook binnenkort andere krukas plaatsen...

Maar kortom de Top is dus sneller als de Getunde DR..?
 
ja wss is de top wel sneller, maar veel zal het dnek ik niet schelen.
+ de TP belast je krukas meer dus als je zo rijd als je zecht zou ik eerst een betere krukas kopen en daarna pas een cilinder.
 
goede maat van me rijdt met roze top op zijn aprillia rally laatst 130 op de teller, uit die cilindertjes is heel wat snelheid te halen volgens mij, cker meer als een DR 70 RPM, krijg binnekort mijn DR70RPM dus dan weet ik het zeker.
 
Status
Not open for further replies.