This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

welke cilinder is sneller en beter

zenith gangster

Well-Known Member
heey
ik heb een vraagje welke cilinder is beter en sneller
Gilardoni Minarelli Horizontaal LC 70cc
of
stage 6 pro 70cc lc
m.v.g menno
 
die gila is sneller keb hem zelf ook gehad en die was sneller dan de area met een pro van een maat van me als je die gila erop gooit dan gaat ie eig best hard
 
die gila is sneller keb hem zelf ook gehad en die was sneller dan de area met een pro van een maat van me als je die gila erop gooit dan gaat ie eig best hard

ligt aan meer dingen dan alleen je cilinder...

@TS - Gila kost ongeveer 170 euro, koop voor dat geld een Stage6 Racing die zal zeker net zo mooi lopen, als 't niet beter is...
wat voor uitlaat wil je er btw onder gooie? want met standaard uitlaat loopt dit allemaal niet egt goed...
wat word de rest van de setup?
 
dat ligt eraan op welk blok , minarelli airsal 70cc t6 is wel vrij snel , maar bijv. verticaal en piaggio valt mij erg tegen.

een airsal t6 zal niks beter lopen dan een stage6 pro...
 
de ac versie is helemaal bagger , tis maar wat je gewend bent , een lc versie loopt wel wat beter dan een ac maar een std airsal 70 lc is nog steeds niks meer dan een pro.
 
een airsal 70 zal gelijk liggen aan een pro , zoals al vaker is gezegd..

ik vind vergelijken ook een beetje ruk , koop gewoon een nette cilinder en kijk hoe het loopt..

anders kom je er nooit achter wat wel en niet goed loopt , tis namelijk maar net wat je setup is en wat je ervaring er mee is..

en je word meer wijzer door eigen ervaringen dan die van een ander ..