welke cilinder is beter?

Rud '86

Steelo Runner
prijsklasse: max 250.

athena vlinder untuned.
ng tuned
of een andere.

heb twins gebeld en hun zeiden dat je die athena niet hoefde te tunen want dat zou geen resultaat hebben op een yasuni c16.
de cilinder komt dus op een yasuni c16.

mijn vraag is nu. welke cilinder kan ik het beste kopen voor max. 250 tuned/untuned.

greetz rudmar
 
Advertisement - register to remove this

std athena en std ng scheelt echt VEEL
athena is std veel sneller, maar als je die ng laat tunen kan die errugv et worden, kijk bv naar de ng die sr max biaggi had, of naar mijne..
 
Originally posted by Joost@aerox
std athena en std ng scheelt echt VEEL
athena is std veel sneller, maar als je die ng laat tunen kan die errugv et worden, kijk bv naar de ng die sr max biaggi had, of naar mijne..

ik weet dat athena iets vetter getimed is. kheb zelf ook tuned NG gehad....gaat cker lekker
 
ja idd, ik heb ook met athena ovaal gereden., en zuiger was echt goed, iemand d8 zelfs dat hij aangepast was, majah ik heb nog een athena liggen voor je sisqo16 mocht je intresse hebben
 
maare is een tuned ng beter als een standaard atena vlinder??
want ik belde twins op en vroeg een ng maar die hadden ze niet, maar wel een betere van dezelfde prijsklasse. athena -> €260,-

en een ng kost maar 189 bij scootparts. dus heb ik liever ng en voor het geld dat ik over heb kan ik hem laten tunen. of andere cilinder?
 
Back
Top