melf #50 said:stage6 pro is een mooie cilinder , denk stukken slijtvaster dan gietijzer , mja ,dat ligt aan meerdere factoren.
ik heb zelf ook Stage6 Pro op mijn area , maar ik heb ook Hebo,Athena etc. in die klasse (zijn zo goed als dezelfde cilinder , Athena helemaal) en dat zijn echt perfecte cilinders voor die prijzen. ze hebben een mooie lage timing waardoor hij met de juiste setup als een gek trekt en flinke snelheid heeft.
shot zal zich hierop dan ook lekker voelen en 17,5 is ook perfect hierop , wel even carbon membraanplaten erop als je die nog niet hebt.
en op stage 6 zit 1 zuigerveer ,welke voor wat meer vermogen zal zorgen
cosworthpower21 said:ik denk dat ik dan toch voor de stage 6 ga , erig bedankt maar 17,5 is dus goed zat want wil niet met powerfilter rijden moet een beetje rustig blijven,wil namelijk wel lekker kunnen wheelyen
melf #50 said:met een Stage6 Pro is een shot en 17,5mm perfect , daarmee zou je toch wel mee omhoog moeten komen, ik zet er meestal een langere overbrenging in (15-42 Polini ) ,en moet deze overbrenging gaat het ding nog als een speer
Powerfilter is nergens voor nodig , gewoon std filter zonder prop eventueel , maar met 19 of 21mm kun je ook gewoon met std filter rijden