welke cilinder is beste voor straat gebruik

Status
Not open for further replies.

cosworthpower21

A.K.A. ICEMAN T.T.M.
hey ,hallo ik heb 2 cilinders in gedacht voor op me straat slider , maar moet er 1 hebben die he lang vol houd en lekker presteert welke raden jullie aan!!

dr 70 (gietijzer)
malossi sport 70 (gietijzer)

rest van setup
17,5
yasuni r /shot

Advertisement - register to remove this

malossi giet is beter dan DR VEEL beter naar mijn mening

maar de polini giet kit is gelijk aan de malossi en naar sommigen hun mening nog beter dan malossi ...

Nee de S6 pro is een prima cilinder.
Alleen is het wel noodzakelijk hem netjes warm te laten draaien. Maar ik neem aan dat het vrij logisch is zorgvuldig om te gaan met je spullen.
Smeer ook een fractie meer en je hebt lang plezier van je cil.

stage6 pro is een mooie cilinder , denk stukken slijtvaster dan gietijzer , mja ,dat ligt aan meerdere factoren.

ik heb zelf ook Stage6 Pro op mijn area , maar ik heb ook Hebo,Athena etc. in die klasse (zijn zo goed als dezelfde cilinder , Athena helemaal) en dat zijn echt perfecte cilinders voor die prijzen. ze hebben een mooie lage timing waardoor hij met de juiste setup als een gek trekt en flinke snelheid heeft.
shot zal zich hierop dan ook lekker voelen en 17,5 is ook perfect hierop , wel even carbon membraanplaten erop als je die nog niet hebt.

en op stage 6 zit 1 zuigerveer ,welke voor wat meer vermogen zal zorgen

polini corsa is duur joh :)

als je wilt weten welke ik zou kiezen tussen malossi sport en dr70... zeker weten malossi sport. Dat komt nog best goed van z'n plek, en goed betaalbaar.

melf #50 said:
stage6 pro is een mooie cilinder , denk stukken slijtvaster dan gietijzer , mja ,dat ligt aan meerdere factoren.

ik heb zelf ook Stage6 Pro op mijn area , maar ik heb ook Hebo,Athena etc. in die klasse (zijn zo goed als dezelfde cilinder , Athena helemaal) en dat zijn echt perfecte cilinders voor die prijzen. ze hebben een mooie lage timing waardoor hij met de juiste setup als een gek trekt en flinke snelheid heeft.
shot zal zich hierop dan ook lekker voelen en 17,5 is ook perfect hierop , wel even carbon membraanplaten erop als je die nog niet hebt.

en op stage 6 zit 1 zuigerveer ,welke voor wat meer vermogen zal zorgen

ik denk dat ik dan toch voor de stage 6 ga , erig bedankt maar 17,5 is dus goed zat want wil niet met powerfilter rijden moet een beetje rustig blijven,wil namelijk wel lekker kunnen wheelyen

cosworthpower21 said:
ik denk dat ik dan toch voor de stage 6 ga , erig bedankt maar 17,5 is dus goed zat want wil niet met powerfilter rijden moet een beetje rustig blijven,wil namelijk wel lekker kunnen wheelyen

met een Stage6 Pro is een shot en 17,5mm perfect , daarmee zou je toch wel mee omhoog moeten komen :p , ik zet er meestal een langere overbrenging in (15-42 Polini ) ,en moet deze overbrenging gaat het ding nog als een speer :)

Powerfilter is nergens voor nodig , gewoon std filter zonder prop eventueel , maar met 19 of 21mm kun je ook gewoon met std filter rijden

melf #50 said:
met een Stage6 Pro is een shot en 17,5mm perfect , daarmee zou je toch wel mee omhoog moeten komen :p , ik zet er meestal een langere overbrenging in (15-42 Polini ) ,en moet deze overbrenging gaat het ding nog als een speer :)

Powerfilter is nergens voor nodig , gewoon std filter zonder prop eventueel , maar met 19 of 21mm kun je ook gewoon met std filter rijden

oke maar ik hou orignele vertanding lekker wheely power maar zou een 19 mm beter trekken?

zou het gewoon bij 17,5mm houden , verschil is minimaal en 17,5 is gebruiksvriendelijker :)

ik maak persoonlijk liever wheely's met een scooter die niet zo bokkig is dan wel..

Status
Not open for further replies.
Back