welke cil

Status
Not open for further replies.

KRD-rox

Well-Known Member
eh mensen ,Heb een dna gewoon helemaal standaart met een laser x pro uitlaat ,Maar vind dit voor geen meter rijden dus wil ik een 70cctje kopen gewoon een goedkope welke kan ik het beste nemen zonder er iets bij te kopen ofzo.
ik zat zelf te denken aan een malossi sport
 
Advertisement - register to remove this

malossi sport, polini corsa, metrakit 70 cc, rose top of due plus gewoon iets wat van gietijzer is loopt al lekker zat voor op straat. harder optrekken en hogere top.

met een alu kun je beter geen straatsetupje opbouwen ik zou eerder een giet nemen als je ermee de straat op wil
 
drankrijder said:
malossi sport, polini corsa, metrakit 70 cc, rose top of due plus gewoon iets wat van gietijzer is loopt al lekker zat voor op straat. harder optrekken en hogere top.

met een alu kun je beter geen straatsetupje opbouwen ik zou eerder een giet nemen als je ermee de straat op wil
Malossi Sport is ongetuned zo tam als een dooie hond. Polini Corsa is best duur als je kijkt wat krijgt. Metrakit 70cc valt ook reuzemee in snelheid. Roze Top is hetzelfde als een Due Plus, is een leuke cilinder en loopt zeer mooi. Verder is een DR70 ook wel lekker voor op straat, deze is lekker goedkoop en toch slijtvast en als je hem laat tunen zal die niet veel onderdoen voor een Due Plus.

Verder kan een aluminium cilinder ook geen kwaad, denk aan een Hebo (ovaal), Stage6 Pro en ga maar door. Kunnen erg slijtvast zijn bij goed onderhoud.

Verder zou ik ook een ander krukasje monteren, denk aan Power1, Rito, Dopler etc.

Wil je met die Laser uitlaat blijven rijden dan zou ik die DR70 pakken dit samen loopt wel aardig.

Verder denk ik dat als je de search had gebruikt al heel wat meer te weten was gekomen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top