Welke cil stage6 max ,evo2 of pro race2

Status
Not open for further replies.

istanbul

Well-Known Member
ik ben van plan om een ander cil te hale
ik heb nu onder mn runner

stage6 racing maxtuned
stage r1200
21mm
hpi 2006
mhr 2000
etc.

ik zit te twijfele tusse evo2 en prorace2 omdat ze allebei niet zo duur zijn maar welke s sneller en heeft meer power ,en zal het veel gaan sgele met de stage6 max of s ht de moeite niet waard.

k wil gwoon meer power en wat meer toertjes draaie.
k heb gehoord dat pr2 heel hoogtoerig s uit de doos.

dus kortom wat s het beste tusse deze 3 en zal ht veel gaan sgele.
 
Advertisement - register to remove this

ligt er maar net aan door welke max hij getuned is ;)...

door een goede max verschilt het elkaar niet zo heel erg veel denk ik :)... maar je pro race zou je ook kunnen tunen naa verloop van tijd, dan heb je een erg leuke cilinder met veel potentie!

dat 1e wat je zegt klopt niet helemaal iig!
 
opzicht ben ik tevrede over stage6 maar ,hij knalt aardig.

maar wat nu als dit zou zijn

setup

stage6 jst maxtuned
stage6 r1200
21mm dell
mhr overange
hpi 2006
mhr vl13
etc.

15 pk op dit moment

wat nou als hierde pr2 of evo2 op zou zitte,wat voor winst krijg k dan.

het gaat me vooral om koppel en toeren.
kan ik met stage6 deze cilinders bijhoude met sprints.

Of zou dat onmogelijk zijn.
 
je vraagt dingen die we eigenlijk niet kunnen beantwoorden.
ik weet niet hoe jouw s6 getimed is enz

ik weet wel dat ik een s6r blok klaar heb gemaakt en die kwam er goed mee met de rest en heeft zelfs meerdere sprints gewonnen vn oa een pr2 tuned en wel meer maar dit zegt natuurlijk niks..

het gaat om jouw cilinder maar met die 15pk die je nu hebt blijf je vrijwel nergens. (ik weet het gaat niet al1 om pk's blabla)

als je serieus mee wilt komen zou ik eerder een nieuwe setup opbouwen
met een evo vlinder. zoek een tuner die je wilt helpen en je een goede setup adviseert.
 
ik heb heel veel sprinters gereden,opzich zie ik bijna geen verschille tusse de meeste snelle cilinders.tenminste vind ik dan.dus ben ook geen beginner.

maar ik heb voor stage6 gekoze omdat er weinig mensen mee rijden,en hiermee het uiterste wil halen.het had ook speed/evo kunne zijn,maar ben geen liefhebber van deze cilinders want heel nederland rijd hiermee.en dat s te saai.

dus ben ik een stage6 project gaan beginne,en omdat hier ook al de 20pk is neegezet.
 
waarom open je dan dit topic als je toch metje s6r door wilt gaan?

ja nee maar jij zegt dat ik compleet een nieuw setup moet opbouwen ,terwijl dit allemaal al nieuw is,om egt te kunne sprinte.

ik wil natuurlijk sprinte ,en dat cker ook met de stage6 als het gaat.maar wat als ik nou de evo2 of pr2 zou hebbe,zal ik tog meer een vooruitgang krijgen.

wat versta jij onder een sprintsetup dan?
 
dus vraag is duidelijk welke is het snelste uit de doos pr2 of evo2.
en nu zit ik op 15 pk zoiets .

met welke zou de pk s hoger gaan.maar kortom ik wil een toereblazende cilinder kopen en welke doet dat van deze 2.en graag geen andere cil als tip geven het gaat om deze 2.

want ik merk gwoon dat mn setup nog wel snellers aankan stage6 blijft leuk maarlang niet snel en wat onder de toerenblazers is dat zo.
 
ok bedankt jongens voor de tips

denk dat de stage6 wel gwoon door gaat om het uiterste te hale,want vind j het gek als een dueplus van een vriend ,een manston2 van een ander vriend al kan bijhoude met sprints.dit is echt zo

close..
 
onder sprint setup versta ik:

alle std parts vervangen door hoogwaardige onderdelen die redelijk bij elkaar passen vervolgens getuned zodat het een super combinatie word..
rond de 20 pk+

als je een andere cil neemt pr2 of evo2 dan kun je al1 nog je rotor vl13 en overange houden. de pr2 wilt graag een pr pijpje of c21. idem aan de evo.
de carb is ook gewoon te klein. dus aan jouw de keus of je houd dit straatsetupje omdat alles nieuw is of je gaat verder en gaat het je veel geld kosten. verder is dit topic gewoon doelloos aan het worden
 
onder sprint setup versta ik:

alle std parts vervangen door hoogwaardige onderdelen die redelijk bij elkaar passen vervolgens getuned zodat het een super combinatie word..
rond de 20 pk+

als je een andere cil neemt pr2 of evo2 dan kun je al1 nog je rotor vl13 en overange houden. de pr2 wilt graag een pr pijpje of c21. idem aan de evo.
de carb is ook gewoon te klein. dus aan jouw de keus of je houd dit straatsetupje omdat alles nieuw is of je gaat verder en gaat het je veel geld kosten. verder is dit topic gewoon doelloos aan het worden
dan mag jij met dit straatsetupje (volgens jou dan)iedere dag door de strate heen knalle ok.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top