welke carburateur

Richy

Well-Known Member
hoi
ik heb hier een Runner met momenteel
Stage6 Pro 70cc
Malossi Torque Driver
17,5 mm carb
en de rest stnd, ook de uitlaat

nou heb ik wel nog een Yasuni C16 en een Doppler S2BR vario en nou wou ik eigenlijk ook nog een andere carburateur, en het liefst blijf ik met een krom spruitstuk en stnd luchtfilter rijden (eventueel wel ander element ofzo)

wat voor carb zou het beste presteren met deze set-up?
 
Advertisement - register to remove this

dat weet ik, ik heb al zo gereden, maar ik had hem tijdelijk met stnd uitlaat enzo...
ik hoorde van mensen dat een 21 heel moeilijk is af te stellen? of klets ik nu onzin?
en waar staat PHVB CD en PHBG BS voor?

het gaat er mijn voornamelijk om dat er genoeg trekkracht is om wheelie's te maken
 
Persoonlijk vond ik me 17,5mm ook makkelijker afstellen als me 21mm, dat kwam mede omdat ik op mijn 21mm met een powerfilter reedt... dus dat vertekend het beeld een beetje. Maar vaak komt het er wel op neer hoe groter je carberateur hoe moeilijker die af te stellen is. Bij mij gaf een 21mm wel veel meer koppel, maar dat was met de 17,5 imo ook niet mis. (was op een vergelijkbare setup)
 
ik denk dat ik het eerst allemaal in mekaar ga zetten, en dan kijken wat het doet. mssn anders een 19mm carb voor net een beetje extra

weet je trouwens ook waar PHVB CD en PHBG BS voor staat?

iig thnx
 
Phbg is gewoon een normale 21 of 19 carb (ook nog is 16 dachtik maar weetik niet zeker), phbv is weer anders opgebouwd en ook met electrische choke leverbaar. (als ik er naast zit gewoon verbeteren:p)

succes
 
Als ik jou was zou ik gewoon een 21mm met standaart filter(dat wil je toch?) en dan met Malossi element erin;)

Dan moet die al redelijk hard van z'n plek komen denk;)
 
Back
Top