Row neos Well-Known Member 27 September 2005 #1 eej mensen m`n neos vonkt dus niet maar ik heb 2 bougies bij m`n neos gekregen k weet alleen niet welke er in moet.... kunnen jullie me helpen k heb er eentje met lange schroefdraad (van ongeveer 2 cm) NGK-B8eS en eentje met klein schroefdraag (van ongeveer 1 cm lang) Deuso-W22FSR welke moet ik hebben en welke warmte graat 8 gewoon??? tanks!
eej mensen m`n neos vonkt dus niet maar ik heb 2 bougies bij m`n neos gekregen k weet alleen niet welke er in moet.... kunnen jullie me helpen k heb er eentje met lange schroefdraad (van ongeveer 2 cm) NGK-B8eS en eentje met klein schroefdraag (van ongeveer 1 cm lang) Deuso-W22FSR welke moet ik hebben en welke warmte graat 8 gewoon??? tanks!
melf #50 Well-Known Member 28 September 2005 #3 std zal er BPR8hs oid in zitten, op een std scooter kun je er gewoon een b7 of b8 hs in zetten. niet een lange schacht iig.. Upvote 0 Downvote
std zal er BPR8hs oid in zitten, op een std scooter kun je er gewoon een b7 of b8 hs in zetten. niet een lange schacht iig..
Row neos Well-Known Member 28 September 2005 #4 dus met een korte schroefdraag van 1 cm? moet ff ff zker weten voordat ik t ga halen :d Upvote 0 Downvote
MarkyB Met een hamer past alles. 28 September 2005 #5 Row neos said: dus met een korte schroefdraag van 1 cm? moet ff ff zker weten voordat ik t ga halen :d Click to expand... NGK br8hs is maar 1 soort, hop, halen Upvote 0 Downvote
Row neos said: dus met een korte schroefdraag van 1 cm? moet ff ff zker weten voordat ik t ga halen :d Click to expand... NGK br8hs is maar 1 soort, hop, halen