Aangezien je vanaf september in België geen apart motorijbewijs meer nodig hebt tot 125cc (als je al 2 jaar je autorijbewijs hebt) begin ik er zwaar aan te twijfelen om een 125cc 2takt te kopen.
bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060424Motorfiets/index.shtml
Ik meen te herinneren dat er zipjes en runners zijn tot 180cc maar dat je hieraan niet mocht sleutelen of je moest de krukas ed. veranderen
Daarom maar eens bij de schakels gekeken en daar sprong de yamaha dt125x in het oog
(spijtig genoeg wordt de tzr50 niet in 125 gemaakt)
Daar zou natuurlijk direct een andere uitlaat op gesmeten worden bvb deze giannelli.
En nu de vraag: zijn er nog andere zaken die hieraan "getuned" kunnen worden zonder dat er merkbaar extra slijtage is?
En zijn er nog sportief ogende 125ers op de markt?
En trekt zo'n 125 een beetje op? (moest je het vergelijken met een nitro + 70 mhr replica + bidalot s2)
De topsnelheid zal wel geen probleem zijn
bron: http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/nieuws/details/060424Motorfiets/index.shtml
Ik meen te herinneren dat er zipjes en runners zijn tot 180cc maar dat je hieraan niet mocht sleutelen of je moest de krukas ed. veranderen
Daarom maar eens bij de schakels gekeken en daar sprong de yamaha dt125x in het oog
(spijtig genoeg wordt de tzr50 niet in 125 gemaakt)
Daar zou natuurlijk direct een andere uitlaat op gesmeten worden bvb deze giannelli.
En nu de vraag: zijn er nog andere zaken die hieraan "getuned" kunnen worden zonder dat er merkbaar extra slijtage is?
En zijn er nog sportief ogende 125ers op de markt?
En trekt zo'n 125 een beetje op? (moest je het vergelijken met een nitro + 70 mhr replica + bidalot s2)
De topsnelheid zal wel geen probleem zijn