Welk voorvork in slider?

Advertisement - register to remove this

Hallo,
Heb waar je de bout in draait kapot gedaan nu zoek ik nieuw voorvork welke past er perfect in?

Dus je hebt waar je de bout in draaid kapot gedaan? mmokey, maar kun je niet @ marktplaats een slider voorvork kopen? want als je een andere voorvork wilt en die past dan toevallig bij het balhoofd.. zal het niet altijd passen bij de wiel as oid.
 
Nieuw draad tappen of bout/moer (ff doorboren) geen optie? Anders idd wat zip al zegt, een slider voorvork zoeken is het beste. Marktplaats, speurders, onderdelenboer, nieuw, v/a op dit forum
 
Wanneer ik mn vork heb verlaagd heb ik de naad van mijn rechterbout kapot gedaan dus het ding waarin je de bout draait.
Heb niet de materialen om het te vernieuwen...
 
in het kroonstuk? Nieuw kroonstuk kopen dus.

Wtf zit jij toch te doen met die slider van je, damn je moet al kunsten hebben om iets te verkloten wil je de draad overdraaien van het kroonstuk. :D
 
xD had mijn voorvork verlaagd en jad was er met de dikke platte schroevendraaier in geweest niet express enja dan draai ik die schroef erin en je kunt het vervolg wel bedenken
 
Ik kan het niet bedenken want snap niets van je verhaal. Weet niet wat voor voorvork jij hebt maar bij mij komt er geen schroevendraaier aan te pas als ik daar iets los of vast wil hebben...
 
Van de poten? Gewoon een rubberen hamertje moet dan ook wel voldoende zijn. En dan nog snap ik neit hoe je je schroefdraad met een schroevendraaier verkracht maar denk niet dat dat wat uitmaakt. Je hoeft in elk geval alleen een nieuw kroonstuk te halen dus dat scheelt :)
 
Er zit een randje in je kroon stuk...
Die moet je er uit 'dremelen' en dan kun je je poten door duwen...

Dar word dus opzoek naar een nieuw/ander KROONSTUK!
 
Back
Top