Welk soort plamuur???

Mr. Starsky

Nergens goed in..
Ik heb een Aprilia SR en ik wil die ongelofelijk lelijke treeplanken eens weghebben. Nu wil ik die gaatjes waar die schroefjes ingaan dichtplamuren, maar die zijn nogal erg diep :mad: !!!! Dus nu weet ik niet welke plamuur ik nodig heb... omdat het en kunstof is én flink diep is!!!!!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by XTS-crew
Ik heb een Aprilia SR en ik wil die ongelofelijk lelijke treeplanken eens weghebben. Nu wil ik die gaatjes waar die schroefjes ingaan dichtplamuren, maar die zijn nogal erg diep :mad: !!!! Dus nu weet ik niet welke plamuur ik nodig heb... omdat het en kunstof is én flink diep is!!!!!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen...

Waarom plamuren? Doe er traanplaat ofzo op :D
 
Haha ja dat doet iedereen al.. dus waarom ik ook???

Nee ik wil wel eens orgineel zijn en iets anders doen... weet alleen nog niet wat!!! 8P

het enigste wat ik weet is dat het helemaal vlak moet zijn en ik niet weet hoe ik dit moet doen...
 
wil je echt alleen die gaatjes dicht of ook of ook die ophoginkjes vlak hebbe?

voor alleen die gaatjes kun je gewoon polyester plamuur gebruiken,( wel eerst goed schuren en ontvette!!)

als je ook die opstaande vlakken vlak wilt hebbe, kun je ze het beste wegschuren, als dit niet lukt of te lang duurt:p kun je er ook een laagje polyester overheen leggen.

greetz
 
Originally posted by XTS-crew
Haha ja dat doet iedereen al.. dus waarom ik ook???

Nee ik wil wel eens orgineel zijn en iets anders doen... weet alleen nog niet wat!!! 8P

het enigste wat ik weet is dat het helemaal vlak moet zijn en ik niet weet hoe ik dit moet doen...

Haal dan een eind plastik of blik ofzo en maak daar een mooi profiel in en monteer die :)
 
Originally posted by Michiel@JBH
wil je echt alleen die gaatjes dicht of ook of ook die ophoginkjes vlak hebbe?

voor alleen die gaatjes kun je gewoon polyester plamuur gebruiken,( wel eerst goed schuren en ontvette!!)

als je ook die opstaande vlakken vlak wilt hebbe, kun je ze het beste wegschuren, als dit niet lukt of te lang duurt:p kun je er ook een laagje polyester overheen leggen.

greetz

Eigenlijk wel alles glad!!! :p

Kan ze idd wel wegschuren.. maar is alleen dat polyester waar ik het dan mee afdicht stevig genoeg om daar later een schroef doorheen te jagen???

En moet er niet iets onder geplakt worden voordat ik ga polyesteren (geen ervaring mee)
 
Originally posted by XTS-crew
maar is alleen dat polyester waar ik het dan mee afdicht stevig genoeg om daar later een schroef doorheen te jagen???

Mijn ervaring met polyester is dat het dan snel afbrokkelt. Het beste doe je gewoon een plastik plaat ipv. de platen die er nu op zitten, dan is alles meteen vlak en is ook niet gelijk je treeplank verkl00t.
 
Originally posted by XTS-crew
Kom op mensen... ik geloof niet dat hier helemaal niemand weet hoe dit moet!!!!!

Kunnen jullie mij dan misschien alsjeblieft even helpen met dit probleem????

Thnx.

Weet jij wel hoe de kappen daar zitten, waarom moeilijk doen met plamuur enzo? Als je die gaten waar dikke schroeven doorgaan bedoelt, die kun je best dichtmaken met plamuur. Maar ik kan je zeggen dat dat echt niks gaat worden en dat je beter plastic voetplaten daar kan maken.
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Weet jij wel hoe de kappen daar zitten, waarom moeilijk doen met plamuur enzo? Als je die gaten waar dikke schroeven doorgaan bedoelt, die kun je best dichtmaken met plamuur. Maar ik kan je zeggen dat dat echt niks gaat worden en dat je beter plastic voetplaten daar kan maken.

Juist die gaten bedoel ik!!!!

Dan is mijn vraag..... WAT VOOR SOORT plamuur moet ik dan gebruiken??
 
Maar houd die plamuur ook gaten die een krappe centimeter diep zijn????

Of moet ik er eerst nog wat inplakken voordat ik er plamuur insmeer, om het iets op te hogen?????
 
Last edited:
Originally posted by XTS-crew
Maar houd die plamuur ook gaten die een krappe centimeter diep zijn????

Of moet ik er eerst nog wat inplakken voordat ik er plamuur insmeer, om het iets op te hogen?????

Die gaten hebben als ik het goed heb nog een soort bodem, daar kan het mooi de druk op kwijt.

Echt slimme actie vind ik het niet wat je van plan bent verder :rolleyes:
 
Originally posted by Stealth-EVO50
Die gaten hebben als ik het goed heb nog een soort bodem, daar kan het mooi de druk op kwijt.

Echt slimme actie vind ik het niet wat je van plan bent verder :rolleyes:

Haha je lijkt me vader wel.... die zegt dat ook al!!! 8P

Maarja ben lekker eigenwijs en ga tog maar eens kijken of het wil lukken.... :#
 
Originally posted by Andatura
je maakt de gaten dicht waar de schroeven in zitten? en hoe ga je dan ooit nog een je treeplank eraf krijgen? :rolleyes:

Met boren kan dat wel, maar het is en blijft een dom plan omdat ie er gewoon beter een plastik plaat op kan maken. Dan is het ook vlak.
 
Back
Top