Welk gereedschap heb ik nodig om NRG achterwiel los te krijgen

Zeeuw

Hardcore 4 Life
Ik moet dus morgen ff een lekke Achterwiel van een vriendin van mij van der NRG afhalen.
Alleen welk gereedschap heb ik daar voor nodig?
Is wel makkelijk om te weten want ik moet daar naar toe met gereedschap, is wel makkelijk als ik nie heel de schuur mee hoef te nemen :D
 
Advertisement - register to remove this

ook makkelijk als je er ff bij zet of het een sd of dd is, mja... voor een sd is het geloof ik dop 24(weet ik niet zeker dus ga er niet van uit) en er zit ook nog een splitpen op, en die krijg je er wel uit met een tang.

dd zijn 3 imbusbouten geloof ik, maar ik weet niet welke maat, waarschijnlijk 6 of 8.
 
Originally posted by bert!
ook makkelijk als je er ff bij zet of het een sd of dd is, mja... voor een sd is het geloof ik dop 24(weet ik niet zeker dus ga er niet van uit) en er zit ook nog een splitpen op, en die krijg je er wel uit met een tang.

dd zijn 3 imbusbouten geloof ik, maar ik weet niet welke maat, waarschijnlijk 6 of 8.
Ja da weet ik dus ook nie, zal wel SD zijn


Ow kut, die uitlaat zal er ook nog wel afmoeten :(
waar ben ik toch weer aan begonnen!
 
Originally posted by Enrico@nrg
Als er iets easy is dan is het wel achterwiel van nrg loshalen... (uitlaat hoeft niet helemaal los)
maar dan moet je niet hopen dat je Imbusjes zitten vastgerot :p

(dat had ik dus, nahja, ff stuk buis op imbussleutel gezet en hoepla, twas los)
 
Originally posted by Freezerator
en die inbussen zit erg vast als het voor de 1e keer gebeurt

Bij Runner van vriend van me, moesten we er ook mee naar mijn werk, ten eerste hadden we geen dop 24, en ten tweede, met aan hollandse sleutel inclusief hefboom was er geen beginnen aan. Zo muur vast zat dat ding. Bij mij werk dus een dop 24 erop gezet, en een gietijzeren hefboom van 1,20 meter die op die dop paste. Met zun tweeen op die scooter leunen en de monteur met z'n volle gewicht op die ijzeren staaf, en ineens: Pang! Hij was los...

Succes...
 
ik heb bij m'n oude nrg sd het achter wiel met luchttol vastgezet.
toen ik dat wiel er weer af moest halen bleek schroefdraad van as lam te zijn.
maja boeie die scooter is nu toch niet meer in leven.
succes
 
Kick!

Ja gvd, ik ben er nu ook mee bezig en die moer (dop24) wil dus ECHT niet los....

hmm, luchttol... waar vind ik die...

ohja, blok hangt niet meer onder de scooter....
 
Back
Top