Weer iemand die niet met zijn poten van andermans eigendom kon blijven

Martini

Scootaholic
word ik vanmorgen wakker gemaakt om 8 uur
ik nog helemaal dus
verteld me moeder dat de auto open is gebroken en me radio weg is

resultaat
hele kabelboom naar de tyfus getrokken
ruitje kapot
radio weg
ook hebben ze achter de achterbank gekeken naar de rest v/d installatie, bank lag naar voren
1200 eurotjes schade
gvd zal mij weer overkomen, gelukkig ben ik allrisk verzekerd..

DCP_0004.JPG

camera1_0025.jpg

camera1_0026.jpg

camera1_0024.jpg

Advertisement - register to remove this

klote man maar ik denk dat je geluk heb gehad want meestal als ze dat achter raampie kapot maken willen ze je hele auto.

Kutactie! wel mooi van die Allrisk verzekering :),Had je toevallig niet een koffer met juwelen terwaarde van 1.000.000 achterin de oto liggen 8) ??

zwaar klote:| ik leef met je mee, weet namelijk hoe het voelt, bij mij ook gedaan ruit ingegooid en een dikke kras in de lak gemaakt en dat voor een slof Malboro die ik op de achterbank had liggen (van een vriend) en ik was niet all risk verzekerd:'(

hebben ze laatst ook bij mn zus dr nieuwe laguna geflikt. CD's en rijbewijs gejat, precies zoals bij jou.

weet je wat daar de oplossing voor is? gewoon kindersloten op de 8erdeuren zetten, als ze dan een raampje intikken kunnen ze nog niks.

vaag dat ze je achterraampje inslaan... Dat is het meest moeilijke dingetje...

Maar blijft gewoon klote zoiets.

All risk verzekering komt nu wel lekker van pas :! Maar het blijft erg dat er mensen zijn die niet kunnen werken voor hun spullen maar ze gewoon van iemand anders nemen... Zat je frontje er dan nog op ofzo?

Originally posted by Boeie
hebben ze laatst ook bij mn zus dr nieuwe laguna geflikt. CD's en rijbewijs gejat, precies zoals bij jou.

weet je wat daar de oplossing voor is? gewoon kindersloten op de 8erdeuren zetten, als ze dan een raampje intikken kunnen ze nog niks.

Jawel, voorste raampje intikken. :rolleyes: Ik bedoel, als ze iets mee willen nemen doen ze het toch wel.. hoe dan ook. Is en blijft triest.

maarja het is wel een goede tip :)

De volgende auto die er bij mij inkomt is er een met alarm (of aanschaffen en laten inbouwen)
Dan tikken ze tenminste niet meer zo snel je ruitje in.

Ik heb me volledige audio installatie ook op me kamer staan nu omdat het dan anders geheid weg is :(

Buurman van een vriend van me haalt ook altijd alles uit z'n auto als hij 'm de rest van de dag niet meer gaat gebruiken. En das wel een gesleep met al die zooi. Duurt wel een kwartier oid.

Ontzettend kut, laatst zijn mijn cd's ook bij mijn nichtje uit haar auto gejat...

Maarja, 'tis ook een beetje dom om je radio in je auto te laten zitten...

dat is echt onzin, je moet gewoon met je poten afblijven van spullen die niet van jou zijn, normen en waarden moeten zulke mensen maar eens bijgeleerd worden met een ijzeren buis...

achterste ruitje is heel makkelijk in te meppen hebben ze toen verteld @ garage, en dat die manier gewoon het makkelijkst is om in een auto in te breken. Meestal zijn die raampjes (mocht er iets van alarm opzitten) ook niet echt beveiligd en erg geruisloos in te slaan (itt een groter raam)

bovendien valt het niet op, helemaal niet in het donker.
Alarm helpt ook lang niet altijd, je moet er gewoon voor zorgen dat je altijd alle spullen uit je auto hebt (frontje radio, rijbewijs en papieren altijd bij je houden) en als je bijv. CD's hebt, daar alleen maar kopieën van in de auto hebben.

Ook is het belangrijk dat de auto er oninteressant van binnen uitziet. zodat het lijkt alsof er niks te halen valt.

damn, is kut man.
hebben vorige week geprobeerd me broers Mercedes te jatten.
hij blij dat het niet was gelukt, want het waren zeker profs. geen zichtbare braakschade, enkel deurslot en contactslot kapot. zie je helemaal niks van. achterlijke lui altijd

Back