Weer gepakt (2x in 2 week) wat nu???

Originally posted by chills
[

lees ff goed en print het uit hier staat dat je 4 kw mag hebben.

Dat zijn de vierwielige voertuigen die 4 kw mogen hebben, en dus niet de ''gewone'' brommers/scooters. [/B][/QUOTE]

vriend van me broer zijn stalker was in beslag genomen had ook meer dan 2 kw!
hij heefd et voor laten komen en de boete van 225 euro was zowieso al veel te hoog!
politie had 100 euro teveel gerekent, heefd heefd dat stuk als bewijs gegeven en daar begonnen ze om heen te draaien.
de boete is nu 90 euro.
en hij kan nog in hoger beroep gaan.
 
motorrijtuig op TWEE OF DRIE WIELEN , met een door de constructie bepaalde maximum snelheid van niet meer dan 45 km/h, uitgerust met een verbrandingsmotor met een cilinderinhoud van ten hoogste 50 cm3 of met een elektromotor en niet zijnde een gehandicaptenvoertuig;
motorrijtuigen die op de in artikel 5.6.1, tweede lid, bedoelde wijze zijn voorzien van één of twee gele of oranje platen, dan wel gele of oranje vlakken worden mede als bromfiets aangemerkt;
als bromfietsen worden voorts aangemerkt vierwielige motorrijtuigen:

a. met een ledige massa van minder dan 350 kg, de massa van de batterijen in elektrische voertuigen niet inbegrepen,

b. met een door de constructie bepaalde maximum snelheid van niet meer dan 45 km/h, en

c. uitgerust met een verbrandingsmotor met elektrische ontsteking met een cilinderinhoud van ten hoogste 50 cm3 of uitgerust met een ander type motor met een netto maximum vermogen van ten hoogste 4 Kw;
 
8P 8P 8P Wat mij nu is overkomen ;)

FF vooraf, mijn schoonouders mochten niet weten dat ik teveel vermogen had laat staan dat ie ingenomen was.Ze zijn daar erg streng over.

Zit ik lekker met mijn schoonouders en vriendin tv te kijken komt er op het nieuws iets over de politie met rollenbanken.
Hebben ze het over opgevoerde scooters die in beslag zijn genomen en ja hoor, daar stond mijn scooter op tv ;) Ik kijk mijn vriendin aan en denk fuck das niet zo mooi. ;) Mijn yasuni glimde mooi in de zon. Ik keek naar schoonouders en die hadden het niet door 8P

Dus ik dacht, hij zou toch naar de technische dienst gaan.
Dus ik opbellen, blijkt dat ze em zijn vergeten mee te nemen.
En zegt meneer de motoragent van : hij heeft er nu wel lang genoeg gestaan, je mag em zo weer meenemen.

Cool he. Ja het is niet superraar maar toch.

ps die motoragent wist nog precies wie ik was.
Was ff met hem gaan "sporten" 8P echt waar, klein stukje door de stad, was wel wreed. En hij was best onder de indruk terwijl mijn scoot niet superhard loopt ofzo. Was 3 dagen ervoor ook op de bank geweest dus wist alwel dat ik over de 2kw heen ging.

groetjes
 
;) precies. Lekker met een glaasje cola s'avonds laat voor de buis :) Het is zelfs zo dat als ik dat niet had gezien op tv, ik niet gebeld had en dus ook niet wist dat ik hem al op kon halen. En duurde het waarschijnlijk weken/maanden voordat ik uiteindelijk zou bellen. Want die agent zou mij bellen zei die. Puur mazzeltje dus. :)
 
Back
Top