This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

weer eens gepakt maar hoeveel??

Sander_phantom

Well-Known Member
heeeey mensen. ik ben weer eens aangehouden k zou het uitleggen.. Kwas op voetbal en iemadn vroeg of k ff sigaretten wou halen bij de bezine pomp k zei is goed en k ga ging ff op iemand brommertje een snor fietsje die niet verzekerd is. k vond het ni zo erg want het is tog een super klein stukje maar tuurlijk kom weer wouten tegen nouw heb k dus een bekeurng voor onverzeked rijden. maar k heb die wouten wel wijs gemaakt dat k ni wist dat die niet verzekerd was. dat heeft die ook opgeschreven. De officier van justiei gaat nouw bepalen hoeveel het woord. het is trwuens de eerst x van mij dat k voo zowiets wordt gepakt ben wel al 2 x gepkat voor vermogen waar dat was ook ni egt veel 1.0 en 1.4. Weet iemadn misschien hoeveel mij dit gaat kosten???bvd sander
 
In guldens was onverzekerd rondrijden volgens mij 110 gulden...reken maar om :W
 
heeft iemadn hier misschien meer ervaring mee?? Want veel mensen hier in de buurt zeggen dan het veel meer is. Maar k denk wel dat hier mensen zitten die hier ervaring ee hebben. dus vertel het alsjeblieft.
 
Heb geen geel papiertje gehad waar het op staat?

Maar je boete is 57 en je hebt mazzel dat ze hem niet in beslag hebben genomen, want dat mag bij onverzekerd rijden.
 
Als je op de brommer van een andere gast rijdt, dan is dat toch zijn probleem als hij niet verzekerd is?? Ik zou de eigenaar van de brommer iig iets laten betalen...