weer een ongeluk met politie

Status
Not open for further replies.

sf

T.d.L. Tuning
CUIJK - Een 34-jarige automobilist uit Cuijk is donderdagmiddag bekeurd voor het niet handsfree bellen in zijn auto. Hij botste op een politiewagen.

De man reed aan het einde van de middag op de Heggerank in Cuijk. Toen twee agenten, die achter hem reden, een stopteken gaven, zag hij dit niet. De agenten gingen naast de man rijden en gebaarden hem te stoppen. Toen ze uiteindelijk voor hem gingen rijden, dachten ze dat de man stopte.
Hij was echter zo druk aan het bellen dat hij op de politiewagen botste.

stond op omroep brabant, en op 538 was het ook, eindelijk weer eens een dorp bij mij in de buurt op de radio...
 
Advertisement - register to remove this

DOM |( Wat nou als er een klein kind ofzo over straat fietst en hij ziet dat ook niet.....zulke lui moeten direct hun rijbewijs inleveren vindt ik....Als je een POLITIEAUTO niet eens ziet :rolleyes:
 
Jeez wat een eppo ik zou echt helemaal gek worden van schaamte.
Zoiets dus
embarassed.gif
 
Last edited:
Originally posted by LXSpeedfighterz
DOM |( Wat nou als er een klein kind ofzo over straat fietst en hij ziet dat ook niet.....zulke lui moeten direct hun rijbewijs inleveren vindt ik....Als je een POLITIEAUTO niet eens ziet :rolleyes:

Die zie ik altijd! In het donker krijg ik al hartverlammingen als ik een lesauto zie rijden, omdat die dan zo'n ding op het dak hebben! :P
 
Zoiets gebeurt nou nooit bij ons. |( |( |( Die gast is trouwens wel }) }) }) om tegen zo'n woutenbak aan te rijden.
 
sf die ken je denk ik ook wel, waar je pas echt een hart aanval van krijgt als je lekker aan het sjeezen bent is 'Intergarde' is zon smerige beveiligings dienst . Hebben wagens bijna precies hetzelfde als de wouten :|
 
Dus alles wat oud is, is opeens niet meer boeiend? In het geval van Sjoerd klopt dat wel, hij gedraagt zich als een lul van 70 en hij is niet boeiend :|.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top