Weekendje Stockholm

via ryanair kun je op sommige datums (nu vooral in januari geloof k) voor 10 euro heen en 10 euro terug

ik wilde overmorgen gaan , toen kon ik voor 2 euro een retour nemen, maar had les op school die ik niet wou missen

10 euro reserveringskosten, dat wel

ze hebben geen euro's, dat hield me ook wel tegen

Regels van Ryan Air zijn klote. Had in principe een ticket voor 30€ heen en terug naar Manchester. Komen de extra kosten: Iedere (reis)tas kost je 20€, boeken via CC kost je zoveel extra (andere manier betalen gaat nieteens), Inchecken kost geld, tax nog enz enz. Kom je gewoon aan 100 euro voor een retour. Nog niet duur, maar ze slaan overal geld uit.
 
Niet helemaal:

PAYMENT DETAILS
*********5.96 EUR Total Fare
*******107.48 EUR Taxes, Fees & Charges
********40.00 EUR Passenger Fee: BAG
********20.00 EUR Passenger Fee: Airport Check in
********20.00 EUR Passenger Fee: CC
*******193.44 EUR Total Paid

Dit kreeg ik (voor 2 personen) in totaal. Airport check in moet ook anders kunnen denk ik, maar rest betaal je gewoon voor.
 
hmm zie het nu ook , we hebben allemaal een doorlopende reisverzekering en maar 1 tas de man dus dat houd in dat er nog 30 euro de man bij komt?

of komt er na dat tabblad nog meer geld bij ? ik heb niet alles ingevuld dus kan niet verder klikken
 
Nee, dat is alles. Alleen is dat vanaf Charleroi, dus of er vanuit NL bestemmingen nog andere dingen bijkomen weet ik niet.
 
zag het ook ja , wij vliegen vanaf frankfurt dat is het goedkoopste voor ons incl benzine van de auto ed. dan komen we op 80 euro de man uit van 19dec t/m 21dec vrijdag smorgens vliegen , zondag om 19.00 terug :) morgen boeken denks! thnx lennox voor de info :)
 
Na lang te hebben gezegd een keer naar Zweden te gaan is het dan zo ver , binnekort gaan we met een paar maten naar het beloofde land!

Nu heb ik een paar vragen over stockholm en ik hoop dat die beantwoord kunnen worden:

- hoe is het uitgaansleven daar?
- hoe ver is het rijden van het vliegveld naar het centrum?
- iemand ervaring met goedkope hotels?

evt. andere info/ervaringen is altijd welkom!!

bvd :)

Even een reactie plaatsen, woon zelf in Goteborg sinds 3 maanden (nog 1,5 te gaan, zit hier voor studie).
- Ben zelf ook een weekend naar Stockholm geweest, uitgaansleven lijkt echt geweldig, enige is dat je overal 25 moet zijn, soms zelfs 27... Vandaar dat we alleen een paar barren gezien hebben... Misschien als je wat uit het centrum gaat zoeken dat het beter is!
- Vliegveld - Centrum rijdt gewoon een bus als het goed is, airport shuttle, instappen en gaan...
- Hotel lekker niet doen, gewoon een hostel boeken voor €25 p.p. per nacht...

Verder zijn de vooroordelen over lekkere wijven e.d. wel redelijk waar, hier in Goteborg is het eigenlijk op straat al aardig genieten, laat staan als je een club binnengaat! Veel plezier daar;)8)

Oh, neem wel je warme jas mee, want er ligt een dik pak sneeuw daar....

//EDIT// Kijk ook eens naar vliegen vanaf Brussel met Brussels Airlines. Boekte in oktober een retourtje Brussel/Goteborg voor 115€, is wel lekker dichtbij... (al weet ik niet waar je woont)
 
Regels van Ryan Air zijn klote. Had in principe een ticket voor 30€ heen en terug naar Manchester. Komen de extra kosten: Iedere (reis)tas kost je 20€, boeken via CC kost je zoveel extra (andere manier betalen gaat nieteens), Inchecken kost geld, tax nog enz enz. Kom je gewoon aan 100 euro voor een retour. Nog niet duur, maar ze slaan overal geld uit.

jemoetbetalen met credit card en daarom is dat idd 10 euro extra
tas is 30 euro extra (als ik op reis ga neem k alleen mn rugtas mee dat is wel gratis)
ik doel op vluchten die een'special offer zijn'. Die kosten 0,- en dan betaal je 10+10 euro belasting. 20 euro dus, met 10 euro creditcard kosten erbij. Online inchecken, kan je gewoon je eigen ticket uitprinten en dat is gratis. Je kan dus voor minimaal 12 euro retour in stockholm zitten

oja, overnachting zou ik op hostelworld.com kijken

ik was in Pisa nachtje door gegaan dat is natuurlijk helemaal goedkoop, volgende dag weer teruggevlogen
 
Even een reactie plaatsen, woon zelf in Goteborg sinds 3 maanden (nog 1,5 te gaan, zit hier voor studie).
- Ben zelf ook een weekend naar Stockholm geweest, uitgaansleven lijkt echt geweldig, enige is dat je overal 25 moet zijn, soms zelfs 27... Vandaar dat we alleen een paar barren gezien hebben... Misschien als je wat uit het centrum gaat zoeken dat het beter is!
- Vliegveld - Centrum rijdt gewoon een bus als het goed is, airport shuttle, instappen en gaan...
- Hotel lekker niet doen, gewoon een hostel boeken voor €25 p.p. per nacht...

Verder zijn de vooroordelen over lekkere wijven e.d. wel redelijk waar, hier in Goteborg is het eigenlijk op straat al aardig genieten, laat staan als je een club binnengaat! Veel plezier daar;)8)

Oh, neem wel je warme jas mee, want er ligt een dik pak sneeuw daar....

//EDIT// Kijk ook eens naar vliegen vanaf Brussel met Brussels Airlines. Boekte in oktober een retourtje Brussel/Goteborg voor 115€, is wel lekker dichtbij... (al weet ik niet waar je woont)


bedankt voor de reactie! en het uitgaan had ik ook al het 1 en andere over gevonden , maarja volgensmij staan alleen de "bekende" clubs op internet, daarom wil ik de underground clubs vinden en dat liever vantevoren dan dat ik daar ga ronddwalen.

en de kou dat wist ik al :p
 
jemoetbetalen met credit card en daarom is dat idd 10 euro extra
tas is 30 euro extra (als ik op reis ga neem k alleen mn rugtas mee dat is wel gratis)
ik doel op vluchten die een'special offer zijn'. Die kosten 0,- en dan betaal je 10+10 euro belasting. 20 euro dus, met 10 euro creditcard kosten erbij. Online inchecken, kan je gewoon je eigen ticket uitprinten en dat is gratis. Je kan dus voor minimaal 12 euro retour in stockholm zitten

oja, overnachting zou ik op hostelworld.com kijken

ik was in Pisa nachtje door gegaan dat is natuurlijk helemaal goedkoop, volgende dag weer teruggevlogen

ga vandaag ff boeken :)
 
Ook voor mij? :)

Zoiets moet ik ook maar een keertje gaan doen met vrienden.

We zijn wel allemaal benieuwd naar je verhalen, dus wel iets bijhouden he!:)

als je wil :p zal wel een verslagje schrijven als ik terugkom,

we gaan iig van 19-12 tot en met 21-12 vrijdag ochtend vertrekken en zondag avond rond 19.00 weer terug
 
als je wil :p zal wel een verslagje schrijven als ik terugkom,

we gaan iig van 19-12 tot en met 21-12 vrijdag ochtend vertrekken en zondag avond rond 19.00 weer terug

Als ik nou net wat meer geld zou hebben, zou ik ook gewoon zijn gegaan :p
Dan zou ik niet mee kunnen met het bedrijfsuitje, maarja beter Stockholm dan een bedrijfsuitje :p
 
Back
Top