This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wc experience, wie kent ze niet

KOBUS

Handige prutser......
ik kom net terug van een optreden van de wc experience, is nu al de 7e keer ofzo en ik vroeg me af wie er op dit forum allemaal de wc experience eigenlijk kon, slaat nergens op, maar puur interesse

en voor diegenen die denken dit forum slaat nergens op, sorry maar ik ben goed bezopen en ik wil het gewoon weten

www.wcexperience.nl

:W

BRABANT olee

WC experience is echt wreed!
ik heb zowat alle cd's en dan nog wat t-shirts die ik in een zatte bui bij verschillende optredens heb gekocht.

Helaas konden wij er niet bij zijn in zevenbergen :'(

ik kom uit de fendert btw (Fijnaart)

fijnaart das niet zo ver weg he, gisteren was er nog wel iemand uit fijnaart aanwezig, een oud leraar van me danny dingemans8)

Echt maffe feesten ben vrijdag nog naar ze in zeveberge geweest
iedereen is gewoon zat op zo'n feest en gaan allemaal uit hun dak te gek gewoon

zeker! @ zwarte cross was dat ook zo ben alleen 2 nieuwe t-shirts + pet + gsm kwijt geraakt voor de rest ging alles perfect bier gevechten met boerinnen enzo 8P

hier in ter aar kennen we er ook wat van, wij noemen ze tentfeesten, 10 biertjes voor jezelf, en 1tje voor de zaal [lees:smijten!]

gisteren avond nog naar zo'n feestje geweest, iets rustiger, maar de sweer moet je toch zelf(met virenden) maken, en dat ging prima

grtzz, Jacco.

ja dat hebbe we hier ook ja; meestal is het Pater moeskroen!!
oftewel kapotte shirts, zeik nat en veeeel bier en bezopen gasten (boeren)

idd, dat met die t-shirts is ook cewl, daar maken ze/we aan het einde van de avond een springtouw van en dan maar springen/vallen/lachen