Wazige sr

dirkiej

Well-Known Member
Ik was vanmorgen onderweg naar school op mijn scooter en toen reed ik over een hobbelende weg en toen schoot er denk ik iets los ofzo, en nu trekt mijn scooter helemaal niet meer op maar als ik hem eerst een beetje op gang help dan rijd hij heel sloom tot 70 (wat hij eerst niet eens haalde) en trekt daarna hard op hoe kan dit?

Ps hij is gewoon orgineel alleen dan zonder varioring en andere rolletjes.
hij heeft een :sito plus uitlaat

Advertisement - register to remove this

ja heb ik gedaan maar die zijn volgensmij gewoon goed(heb er niet zo heelveel verstand van ) ik kijk straks nog even als het aan de rolletjes ligt (als dat daar aan kan ligge teminste ).

ik heb dus gekeeken, en dat dekseltje van mijn rolletjes daar die zwarte dingetjes van die zorgen dat het goed op zijn plek blijft, die waren alle 3 ingescheurt en verbogen zal dit het probleem kunnen zijn?

ik heb die zwarte dingetjes dus vervangen en nu rijd hij wel weer gewoon maar hij trekt en rijd VEEL harder hoe kan dit? je zou zeggen dat die prop uit mijn uitlaat is, maar dan ga je tog geen 90 ??????

dirkiej said:
ik heb die zwarte dingetjes dus vervangen en nu rijd hij wel weer gewoon maar hij trekt en rijd VEEL harder hoe kan dit? je zou zeggen dat die prop uit mijn uitlaat is, maar dan ga je tog geen 90 ??????

kan wel;)
een vriend van mij had ook sr met orginele sito uitlaat zonder prop
en reed rond de 90 ;)