wazige dr

tjiels

Niels
Ik heb laatste mijn blok weggebracht naar twins en em ff laten reviseren en een heb een dr70 gekocht en bij twins erop laten zetten.Toen ik em er net onder had zitten reed ie wel lekker trok aardig enzo en veel compressie.Eenmaal ingereden heb ik ineens minder compressie en trekt hij ook minder op en door.En mijn top ligt maar op 100 teller terwijl ik met org. cil 105 teller haalde.
Dus ik ff gekeken of mijn rollen het goede gewicht waren want hij maakt na de 90 ineens meer toeren(lijkt op overtoeren) en trilt dan ook erg.Nou ff vario eraf gehaald en nou zie ik da hij niet eens bovenin komt.Dus zou ik nog lichtere rollen moeten terwijl hij al overtoen gaat maken bij de 90.
Ik snap er nx meer van :?

mzzl Niels

Advertisement - register to remove this

1: Ga iets zwaarder in rollen
2: Neem gele drukveer van Malossi (anders rode)
3: Haal die sprinter eronderweg en koop een fatsoenlijke uitlaat, en je ziet dat je dan wel dik boven de 100 haalt want sprinter loopt niet lekker op 70..... Anders moet je ff een Gianelli Shot of een Bidalot C16 ofzo halen die doen het wel goed @ die cilinder....

Greetz mbeefcake...

Originally posted by tjiels
Nou ff vario eraf gehaald en nou zie ik da hij niet eens bovenin komt.Dus zou ik nog lichtere rollen moeten terwijl hij al overtoen gaat maken bij de 90.
mzzl Niels

Ik snap niet dat dit nog niet gezegd is, maar als de snaar niet bovenin de vario komt moeten er uiteraard zwaardere rollen in.
Doordat ie nu hoger in vario komt gaat ie dus harder, maar dat wist je vast wel ;)

Dus stukje zwaardere rollen en ietsje slappere drukveer (bijv. malossi rood).

Succes

ok binnenkort dus rode/gele malossi drukveer halen
yasuni R en 19mm dan zal ie wel aardig en dan moet ik em natuurlijk toch weer opnieuw afstellen op die R....
maar ik weet genoeg bedankt!
deze kan dicht......