Wat valt er uit te halen?

Effe een kort vraagje:
Binnenkort op mn Speedfight 2 LC:
-70 TP
-Bidalot S2
-17,5 Arreche
-Polini vario (minarelli)
-Power One verstelbare koppeling

Wat zal er uit te halen zijn qua top?? En zal de acceleratie een beetje ok zijn??

De meeste spullen zitten er al onder, maar t wachten is voornamelijk op die S2.

Ben benieuwd, iemand misschien ervaring met zo'n setup of iets dergelijks??
Laat effe horen
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat je zo'n 105 km zal halen. En trekkracht is volgens mij best goed bij die cilinders. Alleen waarom neem je een s2? Er zijn uitlaten die het waarschijnlijk een stuk beter zullen doen op die cilinder.
 
Originally posted by UST member
Ik denk dat je zo'n 105 km zal halen. En trekkracht is volgens mij best goed bij die cilinders. Alleen waarom neem je een s2? Er zijn uitlaten die het waarschijnlijk een stuk beter zullen doen op die cilinder.

ja never nooit dus!daaaaaaag..op je teller misschien.
s2 is wel een van de betere pijpen die je kan kopen in de winkel voor peusjo.
 
Naja, op de teller nu kom k al dik boven de 100 uit (teller gaat maar tot 100....) En nu is t nog een technigas TG2. Dus ja, zou die Bida erg veel uithalen?? K hoop vooral in trekkrecht, maar we moeten t maar afwachten.
 
Originally posted by Tjarda RV
ja never nooit dus!daaaaaaag..op je teller misschien.
s2 is wel een van de betere pijpen die je kan kopen in de winkel voor peusjo.

Waarom zou dat niet kunnen dan???? Ik haal toch ook met std 50cc en een ZX 90 echte kilometers. Heb dan wel andere vario en koppeling.

Voor toppicstarter:

Misschien is een Yasuni R een optie?? Wat de top kan zijn is moeilijk te zeggen. Het ligt er voornamelijk aan hoe jij je scooter afsteld. Acceleratie zal wel oke zijn denk ik.
 
Yasuni R ipv Bida S2??
K dacht toch echt dat die 2 ongeveer tzelfde waren.
K denk niet dat dat heel veel uitmaakt.
En ja, de echte kilometers wat ie nu rijdt weet k niet. Als je de teller door zou tellen komt ie op ongeveer 110 uit. Dus iets van 95/100 echte???
Maar in ieder geval zou t wel goed moeten gaan lopen??
 
Back
Top