Wat raden jullie mij aan?

AeroXtreme

Aerox Lover
Ik heb een Aerox R met yasuni R nu ben ik nog niet erg tevreden over de snelheid en wil ik een racevario gaan aanschaffen welke vario zouden jullie mij aanraden?

Slijtvastheid gaat boven prestaties!!! ik rijd nl. 2000 km per maand

groeten
aeroxtreme

Advertisement - register to remove this

ik heb eigelijk ook een vraagje over een yasuni r! is deze uitlaat hetzelfde als een bidalot s2 en kan een yasuni r onder een orginele setup zonder problemen redelijk snel vooruit gaan?(ik rij nu 65 ongeveer)hoe snel zou ik kunnen gaan met yasuni r?
grtz R.C

R.C said:
ik heb eigelijk ook een vraagje over een yasuni r! is deze uitlaat hetzelfde als een bidalot s2 en kan een yasuni r onder een orginele setup zonder problemen redelijk snel vooruit gaan?(ik rij nu 65 ongeveer)hoe snel zou ik kunnen gaan met yasuni r?
grtz R.C

Als je hem goed afsteld 80/85 km echte.
Oid,

met een Bidalot S2 haalde ik 85/90 echte kilometers , dit met std vario....

met een Polini , Hebo en Malossi vario werd de snelheid veel hoger , liep met std vario 105 @ std aerox teller en met andere vario iets van 108/110 @ std aerox teller (oude type)

maargoed , met een andere vario zal het toerenverloop beter zijn , sneller zal die niet echt lopen, max 5 km sneller , dat is dan omdat het vermogen met andere vario beter kwijtgeraakt kan worden...

als je een aerox gewoon lekker afsteld met alleen een R vind ik 90 op de teller redelijk normaal , de 1 gaat wat sneller de ander wat langzamer , ligt er ook aan wie erop zit en hoe hij word gebruikt...

Ik heb de nieuwe analoge aerox teller tot 80km/h die toch redelijk precies is en ik rij ook vrolijk de teller uit met me S2 en ori vario (veronderstel dat dit met de R ook mogelijk is).
Ik zou gewoon kijken voor een niet te dure vario zoals Hebo of Doppler.

Back