Wat Raden jullie me aan om te veranderen bij me setup?

2f4rmaxtuned

8.25 1/8mile 82MPH
hey tuner ik heb een 2f4r met de volgende setup

2f4r cilinder
2f4r krukas
Malossi Vertandingen
polini zuiger
Stage 6 Half Poulie
malossi multivar
-3.8 en 4.0 grammen rollers
Malossi Poulie
malossi delta clutch
-blauwe drukveer
-zwarte trekveren
malossi kevlar v-snaar
malossi onsteking
-timing 2.25
Malossi recht spruitstuk
-8mm plaat
Carb Keihin 28PWK
malossi 04 uitlaat
membraan v-force(van een CR80)
malossi koppelingshuis
Getunde Carter

Advertisement - register to remove this

Dat je het niet te ruig van start gaat :P

Maar wat je kunt doen om wellicht je vermogen wat op te krikken:

Ontsteking op 2.5 (ivm. de 44mm slag)
Je zou ook even contact op kunnen nemen met Mol hier op het forum. Deze kan zeer relaxed een DPR op maat voor je fixen, welke gegarandeerd een leuk vermogen neer zet. Hij stuurt ook geregeld pijpen naar het buitenland, dus dat komt vast goed :)

maar gaat het om de meeste pk's hier of gaat het erom of de pijp een brede powerband is en een goed vermogen/koppel geeft

die scooter met 27,4 pk, reed ook niet het hardst sterker nog een snelste tijd van 7,3 meende ik.

recordtijden;
piazzia mattia italiaan 5,93 sec
totaal gewicht machine+rijder circa 95 kg

ikzelf heiko frose 6,25 met reactie (zonder reactie 6,17)
totaal gewicht machine+rijder 121 kg

Last edited:
maar gaat het om de meeste pk's hier of gaat het erom of de pijp een brede powerband is en een goed vermogen/koppel geeft

die scooter met 27,4 pk, reed ook niet het hardst sterker nog een snelste tijd van 7,3 meende ik.

recordtijden;
piazzia mattia italiaan 5,93 sec
totaal gewicht machine+rijder circa 95 kg

ikzelf heiko frose 6,25 met reactie (zonder reactie 6,17)
totaal gewicht machine+rijder 121 kg

maar heiko ik denk dat die zip wel een klein beetje meer woog ;)

maar heiko ik denk dat die zip wel een klein beetje meer woog ;)

mijn nieuwe frame met een rijder van 52 kg komt op 91/92 kg, dus het zou best kunnen hoor, maar goed maak er dan 100 of desnoods 105 kg van ;)

dan nog scheelt het wel ergens rond de 15 tot 20 kg en dat is mbt tijd en zeker op zo'n hoge snelheid zeker wel weer een 0,1 tot 0,2 sec als het niet meer is

ok, nu is me setup een beetje verandert, heb timing op 2.45 gezet, en reed verandert naar een v-force/stage 6 8 kleppen maar die andere v-force was boven op open, maar deze is dicht in de vorm ronde vorm, maar mijn malossi spruitstuk is open in de vorm van een vierkant, denken jullie dat ik de membraan moet openen, of ik een nieuwe spruitstk moet kopen? welk zal beter vermogen geven?.. en bougie verandert nu gebruik ik W24-es.. nog geen grote verschil gemerkt, maar tot dat ik mijn tijd zie kan ik wat zeggen..... open voor suggesties9||6 9||6 9||6 9||6

Back