This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat Raden jullie me aan om te veranderen bij me setup?

2f4rmaxtuned

8.25 1/8mile 82MPH
hey tuner ik heb een 2f4r met de volgende setup

2f4r cilinder
2f4r krukas
Malossi Vertandingen
polini zuiger
Stage 6 Half Poulie
malossi multivar
-3.8 en 4.0 grammen rollers
Malossi Poulie
malossi delta clutch
-blauwe drukveer
-zwarte trekveren
malossi kevlar v-snaar
malossi onsteking
-timing 2.25
Malossi recht spruitstuk
-8mm plaat
Carb Keihin 28PWK
malossi 04 uitlaat
membraan v-force(van een CR80)
malossi koppelingshuis
Getunde Carter

Daar bedoelt hij als het goed is de ophoogplaat mee

Waarom zou je wat willen veranderen aan die setup als ik vragen mag?
Moet al flink blazen naar mijn mening!

Moet sneller kunnen gaan

ja hij is een van de snelste hier, maar ik het kan beter, bv er moet een betere uitlaat zijn voor 2f4r, en een betere timing, ik hoorde dat de DPR uitlaat is goed maar toen zei iemand tegen mij dat Dpr uitlaten komt nooit hetzelfde uit je krijgt 10 verschillende uitlaten... :S

ja ik heb al met die cr80 membraan gereden ik zal wel fotos plaatsen, maar ik wil die s6/v-f testen, en ik wil ook een ander uitlaat, en welk bougie word het meest bij 2f4r gebruikt? en timing??? en wat is het verschil tussen XSH- DPR en Dpr van JS??? welk zal beter performen?

Je hebt zo een dure setup en dan ga je hier vragen wat je moet verbeteren.. sorry hoor, maar als je zo veel geld in je scooter stopt vind ik kan je toch wel mag verwachten dat je zelf wat meer verstand/moeite in je scooter stopt.
Niemand kan jou toch vertellen welke uitlaat beter presteerd. Dat kan je alleen maar ontdekken door die uitlaatjes op de bank uit te proberen.

Als de JS dpr standaard meer vermogen zou geven als de xsh dpr zou de xsh pijp niet verkocht worden.. kwestie van uitproberen dus.

Een betere voorontsteking kan al helemaal niemand je vertellen. Zet hem gewoon op de bank en zet de ontsteking iets vroeger, of later en kijk wat er gebeurd.

ik woon niet in nederland ik woon in de antillen, en hier is er geen testbank, en ik moet mijn spullen betsellen uit nederland, dus kan ik niet elk pijp uitproberen want hier krijg je geen DPR uitlaten.. dus...... ja het is wel zo, maar het kan zijn dat de xsh kan goed zijn en de js ook, maar ik praat over een specifieke cilinder, en in de 2f4r staat dat een vooronsteking van 2.45 is goed, maar ik wil graag versch weten

Ja maar waarom denk je dat wij hier een testbank hebben? Juist omdat je deze waardes niet uit je duim kan zuigen. En welke uitlaat goed presteerd ligt ook aan de rest van je setup. Je had al pm van me, dat lijkt me een erg geschikte pijp voor je.

Gr

RETRO ROCKY

hey heb ook een malossi digitronic eprom gehad squis 0.5 of 0.4 geen last van detonatie vooronsteking 2.4 2.7 reed gewoon goed . emprom verkocht. twins pvl digitaal gehaald . een wereledt van versschil . 8)