wat nodig voor remmen runner.

Babyblauwe-zip

Well-Known Member
hoi allemaal me broertje heeft zijn remschijfen naar de klote geholpen, hij is doorgereden met versleten remblokken.
nu was mijn vraag wat heb ik nu nodig, ik dacht aan het volgende:

malossi Remblokken Sport.2x

Malossi Remschijf Gilera Runner.

Stage 6 achterremschijf SSP Gilera Runner


is dit alles wat ik nodig heb ?
en is dit een beetje goed of heeft er iemand een betere optie ?
 
Advertisement - register to remove this

Je kunt de oude remschijven mss af laten draaien (Min. dikte staat erop, dacht 6mm).

Kopervet heb je alleen nodig als je remmen piepen (Voor het geval dat....kopervet smeer je een beetje op de achterkant van de remblokken), maar het is altijd handig om boutjes mee in te vetten zodat het zaakje niet moervast komt te zitten door oxidatie/roest.

Remvloeistof? Je zult de remzuigers terug moeten duwen, de kans is groot dat er daardoor lucht in het systeem komt...ontluchten dus.

Soort remblokken ligt eraan wat je ermee doet, Malossi sport is goed voor dagelijks gebruik, MHR doen hun werk beter bij een hogere temp. (Veel en hard remmen).

Remschijven zit volgens mij niet zo gek veel verschil in.

**EDIT** Rijd zelf al een tijdje met een verrotte schijf (Achter) en die doet het ruim voldoende, was ook naar de klote geholpen door het rijden ZONDER remblokken :X foutje van de vorige eigenaar.
 
Last edited:
ja dat ben ik met je eens maar dat is tog niet zo groot prijs verschil dan dit?
en ach het oog wil ook wat die stage 6 en malossi zijn wel nice voor het oog d8 ik.

de stage6 schijven hoeven niet zo duur te zijn , malossi is wel vrij duur natuurlijk , de remblokken zijn opzich niet duur maar malossi sport is niks beter dan gewone imitatie , ik zou dan eerder de rode blokken nemen of gewoon simpele blokken zoals rms.
 
Back
Top