WAT MOET IK DOEN (UITLAAT,VARIO)

Status
Not open for further replies.

sjnickell

Well-Known Member
nou ik wil dus eigenlijk mijn varioring eruit halen en de prop uit de uitlaat halen.
maar hij loopt nu als een zonnetje alleen wat te langzaam vind ik als ik dit nou doe loop ik dan toch risico dat ie minder goed loopt (starten) raad je het af of zeg je kan geen kwaad laat het me weten
 
Advertisement - register to remove this

"use the search?"

hihi heerlijk laagbegaafde assisteren :D maakt mijn dag weer goed.
 
Dat is geen domme opmerking, zinnen met alleen maar hoofdletters word gezien als schreeuwen.

Je word echt niet sneller of beter geholpen door te "schreeuwen", of door woorden als "Snel" of "Help" aan de titel toe te voegen, sterker nog, als je schreeuwt dan zullen veel mensen je niet helpen.
Bij de bakker wordt je toch ook niet sneller of beter geholpen door te schreeuwen of door "help" of "snel" te roepen? Hier is dat niet anders.
En als je het in een restaurant doet dan heb je kans dat ze in je eten spugen, of misschien hangt de kok z'n leuter er wel in:D

{!DUIDELIJK?
 
Nee, normaal start de scooter niet slechter, loopt niet slechter als je hem ontgrenst. Vaak juist beter.

Als je de uitlaat ontgrenst zou ik wel een maatje of 2 groter in sproeier gaan, dat is alles.
 
Nee, normaal start de scooter niet slechter, loopt niet slechter als je hem ontgrenst. Vaak juist beter.

Als je de uitlaat ontgrenst zou ik wel een maatje of 2 groter in sproeier gaan, dat is alles.

oke, maar hoe hard gaat ie ongeveer harder als je de vario er uit haalt.
maarja de uitlaat dat weet ik dan dus nog niet is sproeier verwisselen veel werk. mijn kappen zijn niet meer in de beste staat en als ik ze te vaak eraf en erop moet halen/zetten is niet echt verstandig
 
Als je al niet weet of een sproeier wisselen veel werk is, weet je dan wel hoe het moet??? Zo nee, is het dan slim dat je het zelf gaat doen?

Ligt eraan wat voor scooter etc... Snelheid zal 70/80 worden (grove schatting).
 
Als je de vario er uit haalt rijd je scooter niet meer, zo te zien heb je een peugeot? Daar zit een vario plaat in als het goed is, die moet er dan uit. Ik denk dat je blij mag zijn als je 70km/h haalt met een ontgrensde Peugeot. Maar misschien kun je beter gewoon alles laten doen want als je al bang bent om kappen er af te halen..
 
Als je de vario er uit haalt rijd je scooter niet meer, zo te zien heb je een peugeot? Daar zit een vario plaat in als het goed is, die moet er dan uit. Ik denk dat je blij mag zijn als je 70km/h haalt met een ontgrensde Peugeot. Maar misschien kun je beter gewoon alles laten doen want als je al bang bent om kappen er af te halen..

ik ben niet bang om ze eraf te halen alleen zegik dat ik het niet te vaak moet gaan doen.

Het is een snor trouwens terzijde.

maar er zit dus niet eens een vario RING in maar een plaatje
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top