melf #50 said:tis slecht voor elke cilinder , je moet niet vergeten dat de cilinder niet op lange stukken berekend zijn, je belast ze te lang dan ...
je rijd met een auto of motorfiets toch ook niet volgas? die houden het namelijk ook niet lang uit dan
je haalt het uiterste eruit , en bij het uiterste is de slijtage ook het hoogste... en de thermische belasting word erg groot
melf #50 said:tis slecht voor elke cilinder , je moet niet vergeten dat de cilinder niet op lange stukken berekend zijn, je belast ze te lang dan ...
je rijd met een auto of motorfiets toch ook niet volgas? die houden het namelijk ook niet lang uit dan
je haalt het uiterste eruit , en bij het uiterste is de slijtage ook het hoogste... en de thermische belasting word erg groot
XoReP said:Je vario slijt niet mooi in dan. Als ik naar mijn oude kijk zie ik een heel spoor zitten op top
r0bert said:Dat slaat nergens op, denk je dat scooterfabrikanten geen duurheidtests houden?!
Std. scootertjes kunnen volgens mij honderden km's volgas knallen zonder kapot te lopen
melf #50 said:denk je nou echt dat het goed is voor een scooter om constant volgas te rijden ?
G spotter said:Als je goed afsteld moet makkelijk kunnen, ik heb ook meerdere keren 30+ km aan een stuk door volgas gereden met malossi sport 70cc, 17,5 en reverse.
Je zult alleen eerder veren moeten vervangen.
Over over vario slijtage is bs, mijn multivar is na 2500 nog helemaal netjes.
DarkSaiyan said:mag ik mischien weten hoe jullie rijden als je op een weg in ''no where land'' zit die 10km lang is... rijden jullie dan braaf 40km/h ?
neej, serieus... ?