Hey ruud, over die Diesel: Een vriend van mij zette z'n rush alvast bij de pomp voor euro 95. de andere kant van die pomp is diesel. Toen ging die jongen effe een stukkie op mijns scooter rijden en een andere vriend van mij dacht: ik zal hem alvast tanken. wat doet die staats-mongool nou, gooit hij diesel erin. Er stond al 0,5 liter op de pomp, en een tankje van zo'n rush is volges mij niet zo groot! Ik lag op de grond van het lachen en zo'n vent in z'n auto achter ons, die aan het wachten was lachtte zich ook kapot. En die jongen vulde met een knalrode kop de rest maar bij met euro 95. Ik weet niet hoe het afgelopen was, want die jongen moest nog 22 km naar huis rijden!!
Ohja en over die gelode benzine bij een katalysator: zo'n jongen bij ons op school wilde de katalysator uit z'n pijp hebben, en tankte gelode benzine. Hierdoor verbrandt de katalysator namelijk zegt hij. Ik vond het wel melig, want als hij hem stilzette en je keek in z'n pijp zag je rooie gloed. Ook kwamen er vonken uit z'n pijp als hij hard een berg af ging. dat zei hij tenminste, kweet niet of het waar is.
greetz Tim