Wat is er zow slecht aan het motor blok van een street magic??

Status
Not open for further replies.

SjaakF

Well-Known Member
Ik heb er geen zak verstand van ik ben namelijk nog nie eens 16 maar ik zit er aan te denken een street magic te kopen. Alleen ik hoor van verschillende mensen dat ik dat neit moet doen omdat het motor blok heel slecht is. Is het dom om een street magic te kopen of maakt dat blok niet zow veel uit???

Ik weet het het is een domme vraag hehe.
 
Advertisement - register to remove this

Onbegrensd is het blok wel goed, alleen zijn er niet veel spullen voor te koop van bijv. hebo, malossi, polini. Dus als je echt hard wilt gaan dan heb je niet veel aan dat blok...
 
Originally posted by Thomas
Onbegrensd is het blok wel goed, alleen zijn er niet veel spullen voor te koop van bijv. hebo, malossi, polini. Dus als je echt hard wilt gaan dan heb je niet veel aan dat blok...

Jah ik wil hem wel rond de 80 a 100 hebben maar dat kan het blok dus niet zow goed aan???
 
is morini blok (heb ik ook @ sr 2000) --> zijn niet echt veel tuningsspullen voor te krijgen (snelste cil voor morini lc was bijv de manston replica/Gilardoni)

tevens heeft ie streetmagic een nogal korte vertanding
 
Originally posted by SjaakF
Jah ik wil hem wel rond de 80 a 100 hebben maar dat kan het blok dus niet zow goed aan???

80 a 100 op de teller is bij sr iig een eitje, digi heb ik als top 103 gehaald. K weet niet hoe t met streetmagic zit (hoe hard met orginele vertanding bijv) maar ehm 80 a 100 op de teller is altijd te doen hor :).
 
Originally posted by Lennox
is morini blok (heb ik ook @ sr 2000) --> zijn niet echt veel tuningsspullen voor te krijgen (snelste cil voor morini lc was bijv de manston replica/Gilardoni)

tevens heeft ie streetmagic een nogal korte vertanding

oke dan weet ik dat ook weer maar zow als ik net las is hij wel makkelijk tot rond de 80 a 100 op te voeren
 
Streetmagic zijn best leuke dingen, dus als je er een wilt dan zou ik het gewoon doen, Yasuni's zijn er ook voor te krijgen en snelle cilindertjes (voor jou ongeveer 100 @ teller) zijn allemaal makkelijk te krijgen, plus dat het ding geen donder weegt vlam je ook al wat harder.
Tijdens een meeting hier in Ede was er ook een streetmagic met Yasuni Z en een Hebo 70 als ik me niet vergis dat ging iig ook aardig.
 
Mja, nadeel is dat heel het blok onbetrouwbaar is en de vaagste dingen kapot gaan.. Hoereblokken is mijn ervaring en niet kopen als je er veel mee wilt rijden en er lang plezier van wilt hebben.. Al helemaal niet kopen als je tegen de 100 wil rijden aangezien die streetmagics nog niet op te voeren zijn ook behalve als je er heel veel geld in gaat gooien..
 
de reden dat iedereen zegt dat het streetmagic blok niet goed is is omdat morini niet zown foutloos verleden had.
maar de nieuwe morini blokken zijn best goed, dat moeten alleen malossi polini en hebo doorkrijgen.
 
blokken zijn zo slecht nog niet, eerder diegene die niet weten waar ze mee bezig zijn. Enne het hoeft absoluut niets meer te kosten dan welke andere set-up ook. Alleen de toeleveranciers hebben niet zoveel produkten voor een street. Verder zij het leuke dingen en staan gegarandeerd voor een hoop fun. enne als je er een leuke set-up op hebt, trek je menige andere scoot uit.
 
Het blok is niet het enige minpuntjes aan de scooter. Hij zit namelijk ook niet erg prettig. Het ziet er misschien leuk uit, maar erg confortabel is het niet. Zeker niet als je lange afstanden wilt rijden. Als je het dus alleen om het 80 a 100 km/h (teller) gaat dan hoef je het daarom niet te laten. Dat lukt wel...
 
Streetmagics rijden helemaal top! Alleen idd onbetrouwbaar. Als je echt hard wilt gaan kost het veeel geld. Voor morini AC heb je wel MHR50 en MHR pijp, 19mm carb, Malossi vertanding etc etc Alleen er zijn dus geen racekrukassen, dus zul je het alleen moeten doen met andere lagers... En als je je vertanding niet veranderd zal je nooit boven de 80/90 uitkomen maar wel optrekken als een idioot!! Als je er dus veel geld voor over hebt en je bent niet heel erg lang zou ik het zeker doen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top