Wat is er loos???

NRGstephan

Heerlijk helder ...
Heyy

Ik heb de laatste tijd steeds weer het zelfde probleem, namelijk dat mijn scooter (NRG mc2 LC) direct na het starten zeer moeilijk op gang komt. Ik moet echt 30 meter zeeer rustig rijden want als ik te veel gas geeft houd ie in. Et lijkt net of ik em verzuip dus.

Ik heb laatst wel voor het eerst zelf m'n carbarateur gereinigd. Het probleem begon niet direct daarna, maar na een tijdje. Heeft dit er mee te maken misschien?

Het reinigen was niet zo'n heel erg succes, want hij had ineens een hele grote dip met optrekken (leek weer op verzuipen). Maar na het vervangen van een oude bougie rijd ie weer stukken beter (de oude bougie had de goede kleur), al heb ik nog wel een heeel klein beetje last van die dip.
De luchtschroef staat gewoon goed enzo, en ik had er voordat ik ging reinigen ook soms last van niet goed wegrijden na het starten.
Die dip in het begin had ik ook niet ervoor.
Eenmaal na de dip, gaat ie erg lekker vooruit, en is er nix aan de hand.

Waar zou dit allemaal aan kunnen liggen??
Alles is onbegrenst, met standaard uitlaat, hebo koppeling en multivar. En net een nieuw filterelement.

alvast bedankt :*
 
Advertisement - register to remove this

"Grappig..." voel je jezelf beter dan de rest hier ofzow:?:? :?

Dat kan je heel duidelijk zien dus. Filter element wat eruit kwam was een hele fijne, die van malossi zijn wat grover. Maar het is absoluut geen probleem van warmrijden. Wat wel zeker is is dat het absoluut een carb probleem is. Maarja wat? We hebben die carb schoongemaakt, nieuw elementje en hij gaat gaar doen das toch wel vaag:?
 
Last edited:
ouwe element erin---> checken, rijdt ie goed, heeft het dus duidelijk met luchtoevoer te maken waardoor je met dit nieuwe element andere afstelling vand e carb nodig hebt...

wees nie koppig, niet blijven redeneren maar proberen....
 
Back
Top