Wat is er loos? Zijn de variorollen versleten ofzo?

Aerox fan

Well-Known Member
Dit probleem heb ik soms: ik trek het gas open, rond 40 blijft ie hange en wat ik ook doe (vet aan het gas hengsten) er gebeurt niks, hij wil dan niet harder. Moet ik ergens voor remmen dus gas helemaal terug, dus ik trek weer opnieuw op, doet ie het weer goed. Vet vaag.

Zijn me variorollen versleten ofzo?
 
Advertisement - register to remove this

deem power! said:
neem malossi wit,of geel,heb ik zelf ook gehad op power one,moeten je rollen rond de 5 a 6 gr,....zal wel macheren

Enorm bedankt. Hier heb ik veel aan. Ik heb me scoot nu een jaar, 3 maanden na de aankoopdatum al een vette reparatie :( en toen hebben ze er bij me dealer een rode drukveer ingedouwt (ik snapte toen niet zoveel van scoots dus ik moest het laten repareren).

ps Welke drukveer heb jij en welke setup heb jij?
 
Aerox fan said:
Enorm bedankt. Hier heb ik veel aan. Ik heb me scoot nu een jaar, 3 maanden na de aankoopdatum al een vette reparatie :( en toen hebben ze er bij me dealer een rode drukveer ingedouwt (ik snapte toen niet zoveel van scoots dus ik moest het laten repareren).

ps Welke drukveer heb jij en welke setup heb jij?
ik rij nu std met laser xpro,malossi gele drukveer en 5gr rollen(rollen zijn iets te licht) met die rode drukveer maakte ik alleen maar overtoeren,...ik denk dat ik ook nog lichter in drukveer kan,maar over een maandje komt me EVO 70 YASUNI C20 enz eronder,dus ga ik er nu geen tijd en geld meer in steken,....mzzl

ik zou voor gele malossi gaan, 5/6gr rollen,...moet je eig zelf testen qau rollen,is met elke scoot anders....mzzl
 
Aerox fan said:
Enorm bedankt. Hier heb ik veel aan. Ik heb me scoot nu een jaar, 3 maanden na de aankoopdatum al een vette reparatie :( en toen hebben ze er bij me dealer een rode drukveer ingedouwt (ik snapte toen niet zoveel van scoots dus ik moest het laten repareren).

ps Welke drukveer heb jij en welke setup heb jij?
en zeg dat je dealer een noob is dan,rode malossi is enkel en alleen voor zware setups,....
 
deem power! said:
ik rij nu std met laser xpro,malossi gele drukveer en 5gr rollen(rollen zijn iets te licht) met die rode drukveer maakte ik alleen maar overtoeren,...ik denk dat ik ook nog lichter in drukveer kan,maar over een maandje komt me EVO 70 YASUNI C20 enz eronder,dus ga ik er nu geen tijd en geld meer in steken,....mzzl

ik zou voor gele malossi gaan, 5/6gr rollen,...moet je eig zelf testen qau rollen,is met elke scoot anders....mzzl

Is 5/6 gr rollen niet te zwaar?
 
Back
Top