This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat is de beste uitlaat, cil, enz... voor een beta ark ac?????

beta_ark

Banned
ik heb nu gewerkt en wil men beta wat opvoeren en tunen ik weet alleen niet wat er op te zetten er is zoveel keuze.
ik wil een andere uitlaat andere cil enz...
 
Hebo 70 Alu, Yasuni c16, 19/21mm carb, Malossi Overrange, Hebo koppeling, Yamashi 12pen krukas en denk er es aan om je scoot om te bouwen tot een LC.
Is toch wel een leuk ideetje?


Greetz
 
als je nwe spullen koopt wel maar als je het 2e hands koopt ben je denk ik voor onder de 100 gulden klaar (zonder cilinder)
 
Wat heb je allemaal nodig om een mina LC te maken?

-koelvloeistof reservoir
-nieuwe LC cilinder
-koelingshuis (daar bij de uitlaatbocht)
-slangetjes
-waterpomp
-radiateur

Dat was het wel zo'n beetje volgens mij. Krukas hoeft NIET vervangen te worden...

Greetz
 
ik wil wel een 50 cc blijven hebben geen 70 cc ik ben mijn scoot al eens 20 dagen kwijtgeweest door de flikken.

ik heb 15 000 bef of 750 piek om op te doen
ik wil een andere cilinder (50 cc) andere uitlaat, ... maar ik doe maar 750 gulden op maximum
 
Originally posted by JohnB:
als je nwe spullen koopt wel maar als je het 2e hands koopt ben je denk ik voor onder de 100 gulden klaar (zonder cilinder)

Onder de 100 piek? Hmm is wel wat meer denk ik... Je moet een nieuw blok zien te versieren, je kunt die van je zelf natuurlijk wel verkopen, dus dat kost je dnek ik al iets van 50 -100 piek en veel zoekwerk. Dna moetj e nog een andere voorkap ofzo denk ik?? Of is die dezelfde als De LC vcersie? Jem oet iig een radiateur kopen en monteren, als het blok kaal is, een waterpomp, slangen, je hebt geen temperatuur meter, en ga zo maar door.

Het setupje wat Daniel gaf is leuk (wil ie zelf ook
) Maar niet het BESTE denk ik...

SvR
 
Je kan die AC mina zo ombouwen naar een LC... Dat houdt dus in een andere krukas, cilinderpompie, slangen en radiateur...

Zover IK weet zit er geen verschil in de voorkappen
 
andere krukas? echt niet.....je kan die water pomp er zo op zetten hoor heb je echt geen andere krukas voor nodig hoor....