This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

wat hoort mijn top te zijn met hebo racing?

hebo-aeroxje

Proud member
ik heb mijn aerox pas net en ik vraag me af wat de top hoort te zijn met mijn racing? Volgens mij is ie voor de rest helemaal standaard. Hij trekt wel iets sneller weg dan getunede evo70 + black swan. Hoe kan dat? racekoppeling misschien? Wie zegt er ff wat zinnigs over? thnx MzzL

p.s. Normaal loopt ie net geen 85 met wind mee 91

Volgens mij heeft ie het over de Hebo R cilinder...Het is een erg vaag verhaal, zorg eerst maar voor een degelijk omschrijving van je setup...
Hebo R trekt nl dus echt niet sneller dan een evo70, laat staan een getunede evo70.

Heej Razkin, ik denk niet dat ie over de hebo r cil. heeft. Hij zegt dat ie alles std. heeft, je gaat toch niet met een race cilinder + std. uitlaat + carb. rijden?

Mja nog ff over die Hebo R cil., ik haalde met std. vertanding en de setup hieronder (dus zonder die mal. vertanding): ong. 130 km/u teller. VEEEL kracht bovenin, mja deze week test ik een 70cc evo cilinder.

------------------
Aerox 2000 - Hebo 70cc Racing2,Yamashi krukas(12mm pen),21mm Dell'Orto carb.,Kartfilter,Malossi PowerBox Viton,Malossi TC-Unit,EVO transmissie Set,MHR KevlarBelt,evo 2G kopp.,Malossi (rechte) vertandings-set,Yasuni R Uitlaat.

Of die evo + BS is heel bagger afgesteld. Of hij heeft zijn koppeling heel laat staa. Of hij heeft een langere vertanding.

Verder zou die gozer met evo en BS jou stront voor je ogen moeten rijden.

nou das niet zo moeilijk, hij komt net boven de 90 uit... En als ie dus ruim 90 loopt heeft ie een constant toerental van 11500 dus daar zie ik het ook aan.
maar wat loopt iedereen nou te zeiken over mijn setup, hij is voor de rest nog helemaal standaard.

Ach, een beetje humor op de zaterdagmiddag
...

11.500 rpm lijkt me ook een beetje aan de hoge kant, een maat van me draaide net 9.000 rpm met de standaard cilinder en Gara...

Greetz.

en dan?hebben beiden min hor lc, denk je dat ie harder gaat door andere ventieldopjes of een ander dashbord?

------------------
Yamaha BW/Spy-DR-Yasuni R-Multivar-Mallossi special belt-19mm DO-