This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
whaha8)

Ik vond het dus ook uberloos maar hij liep er al een aantal weken om te zeuren en ik had al gezegd om het te doen
Maar het was dus echt ff met 1200 eroverheen en daarna de borstel, nog geen 10 min.
BTW tijdens het bier drinken kan je dus ook polijsten, kijk de foto maar wat er achter de riem staat
 
Als je lang aant schuren bent moet je je bier in 1x opzuipen anders komt er stof in
(goed excuus)
Ziet er igg zupervet uit, al dat bling
Me carterkap hebbik ook gepolijst, en nog wat klein spul, maar ik zit er altijd met me vette klauwen aan en dat word het snel minder
 
wat ik(wij ike n nog een kameraad hè dennis) gepolijst hebben (mun beldop) van de fiets hij is ipv zilver is ie goud:?
 
ik heb ff beetje gesearchd en ik heb haast alles gevonden wat ik zocht maar nu weet ik alleen niet waar belgom voor dient.

als je klaar bent met polijsten om hem dan te laten glimmen ofzo??
groetjes
 
Hoi, ik ook maar weer wat gepolijst

Let niet op het linker rempotje, die had ik met belgom gedaan maar bij mij werkt dat dus niet :|




Grtz Hans
 
Ik heb de demper van mijn uitlaat geschuurd ma hoe fijner ik ga in korrel hoe matter hij wordt(hij ziet er nu uit als de demper van een mhr replica die klur grijs). Ik ben nu bij waterproof @ korrel 1000 dus ik schuur met water ma wat doe ik dan verkeerd:?:?
 


lijkt me gewoon omdat je met water schuurt, doe eens zonder water dan blingt het wel. (zeker als je papiertje niet meer nieuw is) maar het maakt niet uit of het blingt ja of nee. het moet gewoon glad zijn zonder krassen

suc6 ermee
 
Ja dank je wel
ja glad is het cker wel geworden:~ma ik wil toch wel graag dat de demper beetje blingt dus dan ma zonder water
 
Zenithman46 said:
Ja dank je wel
ja glad is het cker wel geworden:~ma ik wil toch wel graag dat de demper beetje blingt dus dan ma zonder water

als je na het schuren met water je spul polijst blingt het nog harder hoor
 
Status
Not open for further replies.