This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.

k word hier zo moe van, lees dit fucking topic eens door, er staan 503892 foto's van,

een polijsttol is een tol die gebruikt word om voorwerpen te polijsten, te halen bij gamma etc.

FF vraagie..

Ben nu even dat kickstart ding (wat op je carterkap zit ) aant doen maar ben het nu aan het schuren met 100 maar zitten nog wat stukjes van die lak/coating op zeg maar ... maar moet ik nu gewoon doorgaan ff met `100 totdat, dat weg is of nu met een fijnere korrel erover ? Zodat het daarmee verdwijnt ?

Das een suikerspin automaat :+

Tanx patrick :W
Btw, heb nu weer een zwarte deksel ivm injectie :| deze dus ook maar s ff polijsten :#

FF vraagie..

Ben nu even dat kickstart ding (wat op je carterkap zit ) aant doen maar ben het nu aan het schuren met 100 maar zitten nog wat stukjes van die lak/coating op zeg maar ... maar moet ik nu gewoon doorgaan ff met `100 totdat, dat weg is of nu met een fijnere korrel erover ? Zodat het daarmee verdwijnt ?

kzou even doorgaan.. helemaal glad en clean maken met t grofste schuurpapier dat je hebt.. ik gebruik zelf 80 daarvoor maar 100 is ook goed.
En daarna gewoon telkens met een minder groffe korrel doen

Hmmzz heb nu pedaaltje van kickstart gepolijst maar ben er niet echt tevreden over volgens mij moet ik nog xtje met schuurpapier 80 het overnieuw doen ..?!?

[/URL]

Last edited:
Status
Not open for further replies.