This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
d

kunnen jullie eens die pasta fotograferen en ook u boorkop, ik gebruik namelijk soort spul die gelijk in een tube zit zoals de tandpasta, je moet het inwrijven met staalwol en dan met lappendoekje die op de boormachine zit opwrijven, maar heeft geen zo'n mooi effect.
 


Geen pasta gebruike schuur gewoon T.m. Schuurpapier 1000 / 1200 en dan da gebruik je >>> BELGOM <<<

suc6
 
de 1 zegt dat en de ander weer iets anders. Volgens mij gebruiken jullie het gewoon verkeerd. Is er geen gebruiksaanwijzing bij zo'n dingen?
 
Spasta said:
over welk product heb je het?
Gewoon beide producten, belgom en de andere. Er zijn veel mensen die zeggen dat et wonderspul is, en andere vinden er niks aan. Dus vele doen het verkeerd ofzo...
 
efsane said:
Gewoon beide producten, belgom en de andere. Er zijn veel mensen die zeggen dat et wonderspul is, en andere vinden er niks aan. Dus vele doen het verkeerd ofzo...

Heb jij het al geprobeerd dan? dat lijkt er niet op zo te zien dus waar praat je eigenlijk over :s

Ik heb al veel manieren geprobeerd om belgom alu te gebruiken, inwrijven, met polijstborstel erover, ....

ik heb wel zo'n beetje het gedacht dat mensen die een groen gamma blok gebruiken dat het daar wel mooier bij wordt.
maar of dat waar is weet ik niet.
 
Status
Not open for further replies.