Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
ik had ff een vraagje....miss niet de goeie vraag hier maar k kan het polijst topic verder niet vinden......
valt een auto velg ook gewoon te polijsten?
 
!!negative!! said:
ik had ff een vraagje....miss niet de goeie vraag hier maar k kan het polijst topic verder niet vinden......
valt een auto velg ook gewoon te polijsten?

ja maar ik hoop wel voor je dat het een alu velg is, anders blijf je schuren.

ik heb trouwens de velgen van m'n pa z'n auto (busje) gedaan
 
zeg kem een probleem weten jullie misschien wat ik verkeerd doe :s

ik heb men uitlaat terug van gezandstraalt te zijn en heb ie nog wat zelf overgeschuurd.

ma nu
ik doe de pasta erop met een lappenschijf op een boormachine en
men uitlaat wordt gewoon donkergrijs :s met de minste spiegeling in.

ik snap het niet :s

men demper is zo prachtig en de uitlaat is erg k***ig geworde :s

weet miss iemand wat ik verkeerd doe ?
en zeg me niet langer poetse sta al 10 min op 1 stuk te poetse en veranderd nog niets!
 
ik ben nu aan het schuren maar ze worden dof grijs.....kweet dus niet of het alluminium is of niet.....het zijn deze velgen (niet die maar zo zien ze er ong uit:))

images
 
ik heb het ook nog maar met 1 korrel geschuurt...met 120....
zal morgen wel ff polijst pasta halen....en dan even uitproberen:) bedankt iig
 
Last edited by a moderator:
Spasta said:
Als het een beetje meezit met zo'n waterpompdeksel lukt het wel, vooral het schuren neemt veel tijd in beslag.

Mijn snelgashendel heeft toch ook maar ongeveer een uurtje geduurd ofzo, mss wel minder.

k bedoelde dus bijvoorbeeld een oude (ruim jaar ofzo) uitlaat...of velgen waar de coating in zit gebakken en niet eruit gaat met afbijt :) daar ben je wel even mee zoet.
 
heb overal gezocht maar ken geen polijst pasta vinden...alleen die kleine potjes van dremel.....dus niks.....:(
 
yoo, k heb gister polijstpasta en schuurpapier gehaald, k heb nu geschuurd tot korrel WP320 kan ik nu gewoon die troep erop doen? en je kan je blok toch gewoon polijsten??
 
je schuurt het oppervlak tot zo'n 1000/1200 waterproof, pakt een zachte doek waar je de pasta op doet en vervolgens goed poetsen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top