This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
@ Funk DM

Wat intresseert mij nou wat jij vind....wie ben jij dan?

Misschien kan je je niet voorstellen maar sommige mensen kan het geen ene flikker schelen wat jij nou van sommige zaken vind... :L
 
Last edited:
Vraagje, k heb opeens dat alles zwart word, nooit last van gehad, zelfde werkwijze, k had het op een carterkap + uitlaat + voorvork. sloeg zwart uit, kreeg het alleen weg met terpetine of thinner....
 
Moet je gewoon wat langer doorgaan met de dremel geloof ik,en wat harder drukken.
Ik heb meestal ook dat ut zwart word.
 
..Erwin.. said:
polijstborstel misschien versleten ?

ja dat is het volgens mij, ik had ook zo'n borstel waar zo'n dikke zwarte rand aanzat. die heb ik er gewoon afgesneden met een mes en toen waren de gepolijste onderdelen weer veel harder aan het glimmen.
 
oke, eens kijken als die droog is, want dit is niet te doen zo, ik d8 eerst dat het aan het blok lag, maar dat is dus niet zo
 
foto's: ( voor nieuwe mensen, dit is nou een polijsttol)

kweenie of je het kan zien.







hijs erg zwart, 1 stuk beetje uitgelubberd, 1 stuk best hard in elkaar
kan hier iemand wat mee, hijs echt zwart:X, en nog schoongemaakt ook
 
6 euro ofzo @ de gamma? zonder opzetstuk...

kheb het zelf ook gehad.. en als ie helemaal hard/zwart is.. kan je beter gewoon even een nieuwe aanschaffen..
 
ortiz said:
@ Funk DM

Wat intresseert mij nou wat jij vind....wie ben jij dan?

Misschien kan je je niet voorstellen maar sommige mensen kan het geen ene flikker schelen wat jij nou van sommige zaken vind... :L


of je houd gewoon je muil n44b! :L
 
denn1s die zwarte shit kan je er af wassen met een lauw sopje.
maar je behoort het er gewoon af te polijsten hoor.
niets mis mee.
 
Status
Not open for further replies.