This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
kijk leuk alles bling bling *D
maar ik wil ook me caterkap polijsten maar ik rij er mee over de straat enzo
maar ook door de regen roest het tog ? maar als ik er blankenlak over spuit word de glim minder of hecht het niet aan de gepolijsten delen of word het dof wat kan ik er tegen doen ig ? hoor het wel graag :* 8)
 
OOi,

Mijn gepolijste shizzle, beetje dof uitgeslagen:
(Btw de cam is niet alles dus
excuses mói voor de slechte kwaliteit)

Athena Binnenkopje:





Carterdeksel









Whoop:



Gia Reverse:





Gang Bang :



To Do:

- Voorvorkpoten
- Rempotjes
- Remklauwen
- Velgen
- En nog many more!

Laat even weten wat je er van vind!

Greetz
 
Last edited:

je variokap roest niet , je variokap wordt alleen dof na een tijdje of als je in de winter rijd kun je zoutaanslag krijgen , maar roest dus niet
 
Goed dat je de remschijf gepolijst hebt zodat de remblokjes minder grip erop hebben en bijna niet meer remt 8)



8P, beter even opschuren met korrel 80 dus :#
 
Aprilia_area 51 said:
Goed dat je de remschijf gepolijst hebt zodat de remblokjes minder grip erop hebben en bijna niet meer remt 8)



8P, beter even opschuren met korrel 80 dus :#

Jeroen,

Heb je ooit een Whoop schijfje gevoelt? Die dingen zijn orgineel al kei glad,
maar we zien wel wat het doet, en als je mij niet gelooft dan kom volgende maand maar een orginele Malossi schijf voelen !
 
blackfox said:
je variokap roest niet , je variokap wordt alleen dof na een tijdje of als je in de winter rijd kun je zoutaanslag krijgen , maar roest dus nietQUOTE]

in tegen deel je velgen wat is dat vor beste op losing
 
Doppie;



Andere zooi;


Voorvork moet ik nog ff wat krasjes wegschuren als ik zin heb en de voorvork moet ook overnieuw..soon pics , maar die hebben hier al een paar keer gestaan.
 
teddy said:
Jeroen,

Heb je ooit een Whoop schijfje gevoelt? Die dingen zijn orgineel al kei glad,
maar we zien wel wat het doet, en als je mij niet gelooft dan kom volgende maand maar een orginele Malossi schijf voelen !

maar toch zitten er lichte groeven in

daarom laat ik alle schijven die ik gebruik eerst opruwen @ werk :!
 
Oke Jeroen, we zien wel....maar mocht het niet goed remmen dan zijn die 'groeven' binnen no-time erin gesleten, en anders schuur ik het wel wat groffer.

Greetz Terence
 
Gevraagt Iemand Met Tijd

hoi
Ik ben op zoek naar iemand die ruim in ze tijd zit en die wat centen wil verdienen.
ik ben dus op zoek naar iemand die voor mij mijn : carterkap,waterpomp deksel, remresevoirs , en wielophanging voor bij een area groote ijzeren ding

wie o wie kan dit voor mij doen voor een redelijke prijs dan stuur ik het op ,en zie wel wanneer ik het blingede spul terug krijg

ik betaal natuurlijk ook de verzendkosten

groetjes
 
Aprilia_area 51 said:
Goed dat je de remschijf gepolijst hebt zodat de remblokjes minder grip erop hebben en bijna niet meer remt 8)



8P, beter even opschuren met korrel 80 dus :#

Remschijf polijsten maakt niks uit.
Je remmen blijven net zogoed werken als voorheen.
Ik heb 2 remschijven in me voorwiel zitten van me minibike en heb ze laatst allebei gepolijst.
Remvermogen was niks afgenomen alleen grappige was wel dat naar een paar keer goed remmen je schijven er weer uitzien als voorheen.
Oftewel polijsten van je schijf heeft geen effect,is gewoon zonde van je tijd.
Je zou misschien het binnenste van je schijf kunnen polijsten om het optisch mooier te maken.
 
nuttige info ortiz :X

en jeroen ik weet niet wat jij zegt klopt wel maar omdat de schijf extreem vlak is is het raak oppervlak van de blokken op de schijf ook groter.
 
Mja dan geloof je het toch niet :*

ik weet iig 100% zeker dat het remvermogen afneemt , vooral bij lang gebruik.
 
Status
Not open for further replies.