This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wat heb jij allemaal gepolijst?

Status
Not open for further replies.
ik zie iedereen met een polijstblok
ik heb vloeibaar spul...iemand ervaring mee??
ik gaa mn uitlaat doen met een dremel...
Graag even vertelle hoe je het borsteltje goed vol polijstspul hept gekregen zonder veel te verspillen....
alvast bedankt!!
 
DG SF2 said:
ik zie iedereen met een polijstblok
ik heb vloeibaar spul...iemand ervaring mee??
ik gaa mn uitlaat doen met een dremel...
Graag even vertelle hoe je het borsteltje goed vol polijstspul hept gekregen zonder veel te verspillen....
alvast bedankt!!

een volledige uitlaat met een dremel?

moet je niet doen man. je moet gewoon zo'n grote borstel kopen voor op het boormachine. die dremel dingen zijn zo op en veels te klein polijstoppervlak.

Wat staat er op de tube/potje want er zijn een aantal vloeibare dingen.
 
hoe kun je z'n foto erin fixe??? maja ff lijstje van wat ik heb gepolijst

rem klauwe
carterdeksel
kickstart
uitlaat ( zou je niet zegge na 2 dage helemaal verroest!!:S
ene mono arm
 
Hier kan je ze hosten (gratis):
http://www.imageshack.us/

en als je dan een foto geupload hebt moet je de link van de foto tussen code's zetten.

bv:
[ img]www.hierdelinkvandefoto.com/gepolijstspul.jpg[ /img]

maar dan zonder de spaties bij: [ img]
 
SpeedFight2@c said:
hoe kun je z'n foto erin fixe??? maja ff lijstje van wat ik heb gepolijst

rem klauwe
carterdeksel
kickstart
uitlaat ( zou je niet zegge na 2 dage helemaal verroest!!:S
ene mono arm

Moetje uitlaat goed schuuren als die putjes er uit en polijsten dan heb je dat niet zo snel en geel vaak schoon maken vooral achter bij de velg.
 

Er staat niks op de verpakking:S:S...het is proffesioneel polijst spul van een mercedes bedrijf...dat heeft me vader voor me in een frisdrank flesje gegoten dus...Maar ik zal in ieder geval die borstel kopen!! bedankt
 
Enrico@Sprinter said:
Gaat om het gepolijstte in dit topic he En verder heeft hij altijd al zo gestaan Maar lijkt een beetje zo door de foto denk ik..

dat komt vooral omdat hij beetje overhelt naar rechts (als je achter de scooter staat) anders hadden de foto's nog vetter geweest
 
Status
Not open for further replies.