Wat heb ik nodig!!

jappie

Well-Known Member
Ik heb een vraagje jongens ik heb een aerox die ik graag wil opvoeren.
Ik hoef niet te hard want ik wil alleen de varioring eruit te halen.

Ik weet hoe ik die eruit moet halen maar ik weet niet precies wat ik nodig heb om varioring eruit te halen, want straks doe ik iets fout en dan zit ik ermee:/

Ik hoorde dat je een vario sleutel nodig hebt maar die heb ik niet kan het niet met een andere sleutel ofzo:)

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik zal de vario er niet uithalen, ben bang dat ie dan zachter gaat lopen ipv harder :)

Varioring is wat je bedoelt, alleen als je al niet weet wat er uit moet kun je het beter iemand anders laten doen :+

Ik zal de vario er niet uithalen, ben bang dat ie dan zachter gaat lopen ipv harder :)

Varioring is wat je bedoelt, alleen als je al niet weet wat er uit moet kun je het beter iemand anders laten doen :+

ik weet wel wat het is hoor;) maar dat was niet wat ik vroeg naja als je men vraag niet kunt beantwoorden zeg dan maar niks hoor.

Je vario ring laten verwijderen kost bijna niks, en scooterzaak kan dat zo voor je doen en dan weet je ook zeker dat het goed is.;)

Groetjes

ja oke maar ik wil het liefst zelf doen:D vind dat wel leuk.
Maarja vroeg me aleen af of ik perse een variobloksleutel nodig heb op men varioring eruit te halen, ik heb wel een luchttol thuis liggen miss is dat ook al genoeg:)

varioblokkeersleutel of met een zuigerstop. Met een zuigerstop heb je meer kans dat je iets kapot maakt. maar hoeft natuurlijk niet.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=AEDh_VLC3jU"]YouTube - Howto: Rolletjes vervangen met een zuigerstop[/ame]

En ga niet je vario moer eraf draaien met de ratel zoals in dat filmpje... een fatsoenlijke ring sleutel gaat dit veel beter mee.
Plus de v-snaar haal je er netjes af door je achter poulies in te knijpen, en niet gewoon te trekken. ;)

Back